نماینده ولی فقیه در استان گفت : محصول برنامه‌های دهه فجر باید امید بخش و تقویت ‌کننده روح اخوت و برادری باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی دردیدار با اعضای ستاد دهه فجرگفت: محصول برنامه‌ های دهه فجرباید تعمیق باورهای دینی، تحکیم اخوت ایمانی، تقویت فرهنگ «ما می‌توانیم» و تقویت روحیه استکبارستیزی باشد.


وی با بیان این‌ که انقلاب ما را نگاه‌های قرآنی و دینی به پیروزی رسانده است، افزود: باید برنامه‌های دهه فجربا محوریت و نگاه‌های قرآنی و دینی برگزار شود.

امام‌ جمعه قزوین با تأکید براین‌ که دهه فجر فرصتی برای روشن نگاه داشتن چراغ امید درجامعه است، افزود: مسئولان باید در برنامه‌ های خود نقاط قوت نظام و خدماتی که در طول انقلاب اسلامی به مردم ارائه شده است را تشریح کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی انتقال امانت‌ های الهی به نسل‌ جوان را مهم و ضروری دانست و افزود: برنامه‌ ها و سخنرانان باید بتوانند ارتباط خوبی با نسل جوان برقرار کنند، چرا که یکی از ضروری‌ ترین نیازهای ما دراین حوزه، انتقال این امانت، یعنی انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

امام‌ جمعه قزوین وحدت، ایمان، رهبری و امدادهای معنوی و الهی را از عوامل پیروزی انقلاب دانست و گفت: برنامه‌ های «ایام‌الله دهه فجر» وحدت‌بخش باشد و موجب امید و انسجام بیشتر در جامعه شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار