رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: راه نیکشهر- چابهار که امروز براثر بارندگی و ریزش و رانش کوه به مدت 2 ساعت بسته شده بود بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ یدالله ستوده رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان افزود: این مسیرساعت 15 عصر امروز براثر ریزش و رانش کوه بسته شد و تردد خودروها را دچار اختلال کرد.
وی ادامه داد: با حضور عوامل پلیس راه و انتطامی و کمک گرفتن از تجهیزات سنگین پیمانکار فعال در عملیات ساخت راه آهن مستقر در محل و تلاش عوامل راهداری این مسیر بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از رانندگانی که قصد سفر و تردد در جاده های جنوب استان را دارند درخواست کرد به سبب لغزندگی راهها و ریزش باران با احتیاط رانندگی کنند و وسایل مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

بارندگی های چند روز اخیر در جنوب و مرکز استان سیستان و بلوچستان سبب بروز مشکلات، بسته شدن برخی راهها و خسارت به زیرساختها شده است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار