هفته بیستم لیگ برتر والیبال فردا در حالی برگزار می‌شود که نمایندگان مازندرانی برای کسب سهمیه مرحله پلی‌آف باید تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در نخستین مسابقه هفته بیستم لیگ برتر والیبال، تیم بانک سرمایه صدرنشین 47 امتیازی میزبان سازمان عمران شهرداری ساری در خانه والیبال تهران است دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود بانک سرمایه به پایان رسید.

نماینده ساری با 9 برد و 26 امتیاز در رتبه ششم جدول است و در سه هفته آینده سه مسابقه مهم با تیم‌های اول تا سوم جدول دارد و برای اینکه به مرحله پلی آف صعود کند، حتما باید فاتح یکی از این دیدارها باشد.

در یکصد و بیستمین دیدار لیگ برتر والیبال امسال نیز تیم کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم (ص) از شهرداری اراک پذیرایی خواهد کرد کاله که با هشت برد و 25 امتیاز در رتبه هشتم است، در این مسابقه فرصت مناسبی دارد که با کسب برد در دیدار خانگی یک گام به پلی آف نزدیک شود.

شهرداری اراک با پنج برد و 15 امتیاز در جایگاه یازدهم است و امیدی به صعود هم ندارد، دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود کاله به پایان رسید.

سه تیم بانک سرمایه، پیکان تهران و شهرداری ارومیه صعودشان به مرحله پلی آف قطعی شده است و دو تیم شهرداری اراک و هاوش گنبد که در رتبه های یازدهم و دوازدهم جدول هستند، دیگر امیدی به صعود ندارند.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار