مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت : باید کمپ ماده 16(معتادین پرخطر) به مرکز درمان اجتماع‌مدار وصل شود تا با انجام اقدامات روانی و اجتماعی چرخه درمان کامل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ،عباس صادق‌زاده با اشاره به پیشگیری و درمان در حوزه مواد مخدر افزود: در حال حاضر در حوزه درمان و پیشگیری از اعتیاد مجموعه کاملی از درمان ارائه می شود.

وی گفت : کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید در جامعه مدیریت علمی و صحیح شوند و توجه به این موضوع باید به شکل جدی در حوزه پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی دنبال شوند.

صادق‌زاده با اشاره به حرکت‌های علمی و نظام‌مند در حوزه پیشگیری از مواد مخدربه ویژه در بخش اعتیاد، افزود : تولید دانش باید همراه با مسئولیت‌پذیری در جامعه باشد و دانشگاه‌ها باید به سمت تولیدعلوم کاربردی پیش بروند.

وی گفت : امروز دنیا از نظر علمی به کار بردن روش‌های اجباری را رد کرده است لذا درمان و موضوع پیشگیری از اعتیاد باید فرآیند مدار باشد .

صادق‌زاده عنوان کرد: افراد معتادی که درمان می‌شوند نیازمند حمایت و پذیرش خانواده و جامعه هستند تا علاوه بر اینکه چرخه درمان آنان تکمیل می شود این بیماری مجدد عود نکند .

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار