معاون سیاسی فرماندار میاندوآب:

بهره برداری 247 طرح در شهرستان میاندوآب

همزمان با ایام دهه فجر 247 طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان میاندوآب در نشست ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر اظهار کرد: این طرح ها شامل 168 طرح عمرانی و 79 طرح تولیدی، خدماتی و صنعتی می باشد که برای اجرای طرح های عمرانی 202 میلیارد و 369 میلیون ریال و برای طرح های خدماتی و صنعتی 400 میلیارد و 555 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

احمدعلی اسدپور ادامه داد: آبرسانی به روستاها با صرف بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار، بهسازی یکصد مسکن روستایی با اعتبار حدود 15 میلیارد ریال، افتتاح 2 باب مدرسه 6 کلاسه روستایی، زیرسازی و آسفالت معابر روستایی، 15 واحد مسکن مددجویی و 14 طرح برق رسانی از جمله طرح های عمرانی هستند.

اسدپور در تشریح طرح های خدماتی و صنعتی نیز گفت: با بهره برداری از این طرح ها برای 345 نفر زمینه اشتغال فراهم می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میاندوآب اظهار کرد: کشتارگاه صنعتی و بسته بندی مرغ گوشتی یکی از این طرح ها است که 150 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

اسدپور افزود: طرح توسعه پرورش مرغ گوشتی از 10 هزار قطعه به 20 هزار قطعه با هزینه سه میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار، واحد تولید آبگرمکن و بنر خورشیدی با صرف بیش از یک میلیارد ریال اعتبار و واحد تولیدی و بسته بندی قند کله و شکر از جمله طرح هایی هستند که در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین گفت: مدیران باید برای برگزاری جشن های دهه فجر تمام تلاش خود را به کار گیرند و آیین های این ایام با شکوه خاص و حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

وی از تشکیل کمیته های مردمی برای برگزاری هرچه بهتر آیین های دهه فجر امسال خبر داد و خواستار اجرای برنامه ها در مساجد و حضور پر رنگ مردم در آیین های گرامیداشت پیروزی انقلاب شد.

شهرستان میاندوآب با بیش از 260 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.