تبریز؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز با اداره کل ورزش و جوانان

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه هنر اسلامی تبریز و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی به امضا رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمد علی کی نژاد در آئین عقد تفاهم نامه با بیان اینکه دانشگاه هنر اسلامی تبریز همانند گذشته با مجموعه ورزشی کشور جهت بالا بردن خودباوری ملی و نشاط فردی و اجتماعی دانشجویان و کارکنان خود ارتباط موثری برقرار کرده، گفت: ورزش نباید منحصر به پر کردن اوقات فراغت باشد، بلکه باید در تمام شئونات اداری و زندگی جاری شود.
وی افزود: ورزش با اعتلای آگاهی و ساماندهی توانمندی‌ها می‌تواند یکی از بخش های اصلی سبک زندگی ایرانی، اسلامی باشد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جایگاه، نقش و مأموریت‌های دو دستگاه به اجرای طرح های علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری بر اساس نیاز طرفین تأکید کرد.
جمشید نظمی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی عقد چنین تفاهم نامه هایی را  فرصتی ارزشمند برای استفاده از پتانسیل و توان دو جامعه علمی و ورزشی کشور جهت بالا بردن جایگاه جوانان در ایران اسلامی دانست .
نظمی با بیان اینکه زمینه همکاری میان دانشگاه هنر اسلامی تبریز و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گسترده است، گفت: این دو دستگاه می توانند زمینه های همکاری را گسترش دهند.
براساس مفاد این تفاهم نامه، اجرای پروژه های تحقیقاتی و کاربردی مورد نیاز، تربیت نیروی انسانی متخصص، برگزاری مشترک سمینارها و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت ، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی ، تبادل اطلاعات ، استفاده متقابل از آرشیو و کتابخانه های همدیگرو انجام امورمطالعاتی و تحقیقاتی بین طرفین محقق می شود.
در خاتمه، مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از آثارخانه جهان اسلام، این مکان را برای بازدید ورزشکاران و تیم های شرکت کننده در مسابقات و ورویدادهای ملی و بین المللی حائز اهمیت دانست.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.