رئیس فراکسیون امید در واکنش به انتقاداتی مبنی بر انفعال خود در مجلس گفت: کارهای پشت صحنه بر عهده بنده بوده و کارهای روی صحنه را به جوانان واگذار می‌کنم.

واکنش عارف به عملکرد انفغالی‌اش در مجلس/کارگردانی پشت صحنه فراکسیون امید با من استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه برخی از منتقدان بر این باورند که شما در مجلس منفعل عمل می‌کنید، گفت: بنده ضمن تشکر از منتقدان، خود را خدمتگذار جوانان می‌دانم.

وی ادامه داد: گفتمان اصلاحات فرد محور نیست و اگر در مجلس همه موضوعات به عارف ختم می‌شد، منتقدان اعلام می‌کردند پس چرا بقیه نمایندگان صحبت نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: ما در فراکسیون امید همه در یک سطح هستیم.

رئیس فراکسیون امید با اشاره به جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت در مجلس گفت: جمع بندی فراکسیون امید در مورد وزا حمایت بود اگرچه برخی انتقاداتی نیز داشتند.

عارف ادامه داد: جمع‌بندی ما این بود که اگر فضا آرام پیش نرفت، بنده از 10 دقیقه سخنرانی رئیس جمهور استفاده کرده و در موافقت با سه وزیر پیشنهادی صحبت کنم که مجلس در مورد رای اعتماد بسیار آرام پیش رفت و دیگر نیازی به صحبت بنده نبود.

رئیس مجمع نمایندگان تهران تصریح کرد: بنده در تمامی صحنه‌ها حضور داشته‌ام اما در فراکسیون امید چهره‌های ارزشمندی هستند و وظیفه‌ بنده این است که از فهم و وقت خود به آنها بدهم، برخی اقدامات وظیفه بنده است و برخی دیگر بر عهده اعضای دیگر.

عارف تاکید کرد: فراکسیون امید به دلیل اینکه تجربه بالایی نداشته و یک فراکسیون جدید است وظیفه بنده ایجاد انسجام و وحدت بین اعضا بوده و به بیانی دیگر کارهای پشت صحنه را بنده انجام می‌دهم و کارهای روی صحنه را به جوانانی که آمادگی داشته باشند، واگذار می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار