فرمانداران جدید شهرستان های فومن و صومعه سرا امروز معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛در نشست شورای اداری فومن با قدردانی از زحمات میر شمس مومنی زاده ، حسین اسماعیل پور به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

فرماندار جدید فومن پیش از این فرماندار صومعه سرا بود.

استاندار گیلان در این نشست گفت : باید مسئولان فرصت های خدمت رسانی به مردم را غنیمت شمرده و با فاصله گرفتن از شعارها بیشتر عمل کنند.

محمدعلی نجفی افزود : گیلان استانی گردشگر پذیر است و مسولان و مدیران باید این توانمندی را تقویت کنند تا فرصت های اشتغالزایی بیشتری برای جوانان فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری امام جمعه شهرستان فومن نیز به مسایل و مشکلات این شهرستان اشاره و تصریح کرد : تعامل مدیران دستگاه های اجرایی برای حل این مشکلات بیشتر شود.

فرماندار جدید شهرستان صومعه سرا هم امروز معرفی شد.

در نشست شورای اداری شهرستان صومعه سرا هم با قدردانی از زحمات حسین اسماعیل پور ، علی فتح الهی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

فرماندار جدید صومعه سرا پیش از این فرماندار تالش بود.

استاندار گیلان در این نشست با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم توفیق است گفت : مسئولان باید درد دل مردم را شنیده و برای حل مشکلاتشان بیشتر تلاش کنند.

محمد علی نجفی در ادامه به شاخص های اشتغال اشاره و افزود : گیلان در این زمینه موقعیت خوبی بین استان های کشور دارد ، البته این بدان معنا نیست که مسولان استانی برای رفع موانع اشتغال دیگر تلاش نکنند.

دلخوش نماینده مرم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی هم به اجرای طرح های عمرانی در این شهرستان اشاره و تصریح کرد : به همه ی روستاهای صومعه سرا گازرسانی شده و این شهرستان به عنوان شهرستان سبز معرفی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه صومعه سرا نیز گفت : خدمت رسانی و تکریم مردم از مهمترین وظایف مسولان است  .



انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.