مسئول اداره زمینی عملیات ستاد فرماندهی سپاه گفت: قرارگاه نجف با آمادگی بسیار بالا در رزمایش نزسا حضور دارند و وظایف محوله را انجام خواهد داد.

محوریت رزمایش نزسا با قرارگاه
سردار "سید مرتضی میریان"  مسئول اداره زمینی عملیات ستاد فرماندهی سپاه  در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رزمایش نزسا در منطقه عمومی غرب کشور می گوید:  اولا هدف از انجام این رزمایش ارتقا امنیت پایدار در منطقه عمومی غرب کشور است. 

وی افزود: سپاه برای اینکه در غرب کشور امنیت پایدار ایجاد کند مرتبا در حال انجام رزمایش و ارتقا آمادگی است. این تمرینات قرار است با محوریت قرارگاه نجف اشرف که مسئولیت تامین امنیت غرب کشور را دارد، انجام شود. 

مسئول اداره زمینی عملیات ستاد فرماندهی سپاه تصریح کرد: محور اصلی این رزمایش چند یگان اصلی شامل لشکر 29 نبی اکرم، تیپ انصار الرسول، تیپ امیر المومنین و تیپ روح الله هستند. 

وی تاکید کرد: سپاه استان کرمانشاه نیز در این رزمایش نقش مهمی را ایفا می کند و بخشی از این رزمایش را بر عهده دارد. نوع رزمایش دفاعی امنیتی است که متناسب با نوع تاکتیک ها با دشمن فرضی مقابله می شود. 

سردار میریان گفت: قرارگاه نجف با آمادگی بسیار بالا در این رزمایش حضور دارند و وظایف محوله را انجام خواهد داد. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در آینده برنامه ای برای انجام رزمایش مشترک با ارتش وجود دارد گفت: در رزمایش آتی رزمایش مشترکی با ارتش پیش بینی شده است هرچند در این رزمایش ناجا هم نقش دارد و نقش خود را ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار