مدیرکل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیش از 30 درصد شکایات وارده به دیوان مربوط به ادعای سابقه بیمه‌شدگان است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی تأمین اجتماعی استان اصفهان، عمران نعیمی اظهار داشت: در این همایش به بحث پیرامون اهمیت آموزش و پژوهش و تعامل با دیوان و بررسی عملکرد آرای هیأت‌های تخصصی و عمومی می‌پردازیم.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های معاونت حقوقی سازمان تأمین اجتماعی در افزایش بهره‌وری و رضایتمندی مخاطبان، افزود: بیش از 30 درصد شکایات وارده به دیوان مربوط به ادعای سابقه بیمه‌شدگان است که با اصلاح دستورالعمل‌های مربوطه این مشکلات حل‌ شده و شاهد کاهش 40 درصدی شکایات و جلب نظر مشتریان سازمان خواهیم بود.

مدیرکل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه روند رو به بهبود و ارتقای کارکرد واحدهای حقوقی سازمان تأمین اجتماعی کاملاً مشهود است، اذعان داشت: در اثر اصلاح رویه‌ها و همچنین تعامل سازنده با دیوان عدالت اداری شاهد تحولات جدی در حوزه حقوقی و کاهش پرونده‌ها و همچنین تسریع رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان عدالت اداری هستیم.

علی‌اصغر دادخواه نیز با اشاره به اینکه بیش از 65 درصد جمعیت استان تحت پوشش این سازمان هستند، گفت: بیمه‌شدگان در استان اصفهان از طریق 43 شعبه مادر و 23 شعبه اصلی و 16 کارگزاری خدمات بیمه‌ای دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: هم‌ اکنون 230 هزار پرونده مستمری بگیر اصلی که 20 درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود از این سازمان در استان اصفهان مستمری بازنشستگی دریافت می‌کنند که در این رابطه استان اصفهان رتبه اول کشور را دارا است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری فعالیت‌های ادارات حقوقی در سازمان تأمین اجتماعی، عنوان کرد: با تلاش و همت همکاران امور حقوقی استان امکان خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه تحت حمایت فراهم شده است.

علی اعتصام‌پور در ادامه این همایش به ارائه خدمات درمانی از طریق 3 بیمارستان ملکی دکتر شریعتی، فاطمه زهرا(س) و دکتر غرضی اشاره کرد و گفت: افزایش کیفیت و کمیت خدمات درمانی همواره سرلوحه کار بوده است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات عمرانی این مدیریت در استان از آن به نهضت عمرانی و ساختمان‌سازی نام برد و تصریح کرد: به عنوان نمونه هتلینگ درمانی بیمارستان غرضی و بازسازی و بهسازی مراکز درمانی و کمیسیون پزشکی و تشکیل شورای درمان و شورای تخصصی در زمینه‌های مختلف و افتتاح پلی کلینیک امام محمدباقر(ع) نجف‌آباد که چند ماه پیش با حضور وزیر رفاه افتتاح شد ازجمله این اقدامات است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار