نمایشگاهی از نقاشی‌های رها شرفی با عنوان آرایه‌های رنگی، احساسات لحظه‌ای این هنرمند را در قاب انتزاع به تصویر کشیده است.

تاثیر خیال انگیزی از احساسات یک هنرمند روی بومبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گالری دید با میزبانی از آثار رها شرفی نمایشگاهی در قالب نقاشی و با عنوان «آرایه‌های رنگی» را از جمعه 8 بهمن برگزار می‌کند. در این نمایشگاه ٢٢ اثر نقاشی انتزاعی (آبستره) با تكنیك اكریلیك به نمایش گذاشته می‌شود.

رها شرفی در مورد نقاشی‌هایش عنوان کرده است: 

«چشمانم را بستم و ناگهان در هیاهوی رنگ‌های بی‌شمار گم شدم  
بی‌نهایتی در ورای زمان و مكان  
اینجا دنیای من است، قلمرو رنگ و احساس  
ابهامی است كه گاه و بیگاه به اوج پهلو می‌زند  
اوجِ آرایه‌های رنگی ...

لایه لایه رنگ به روی هم ساختاری را رقم می‌زنند تا در اوج احساس و بی‌پروایی ذهنی دنیایی ساده و در عین حال انتزاعی خلق كنی، رنگ و برداشتن رنگ، بافت و تخریب بافت و باز رنگ و چینش خط و در انتها در كسری از ثانیه پایانی ناگهانی بر تصویری كه ساعتها و روزها بی‌وقفه كشیده و پرداخت شده است. 

به من اینطور گفته شد كه بالغ بر هشتاد درصد احساس نقاش شالوده و اساس آبستراكسیون را بر بوم شكل می‌دهد و باقی ماجرا تامل و فكری است كه كار را بسط می‌دهد.
 
وی ادامه داد: زمانی كه این مجموعه به پایان رسید، شاید ارتباط معناداری از حیث شكل و بافت با هم نداشتند ولی تمامی آنها تاثیر شگفت‌انگیزی از احساسات لحظه‌ای من به عنوان نقاش گرفته‌اند. فارغ از زمان و مكان این آثار نتیجه درونیات محض خالق آنهاست؛ آكنده از احساس و انتزاع محض رنگ‌ها و آرایه‌هایی برای انتقال حس من از دغدغه‌هایم به كمك سرخوشانه‌ای لحظه‌ای ...
 
رها شرفی سابقه كیوریت (گردآوری) و حضور در چندین نمایشگاه گروهی داخلی و خارج از كشور را دارد.

نمایشگاه آرایه‌های رنگی رها شرفی عالی در گالری دید از ٨ بهمن تا ١٩ بهمن به نشانی بزرگراه زین الدین شرق، خروجی احسان تا انتهای خیابان گرمابدری، سمت چپ، ١٩ غربی، پلاك ١٨برپاست.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار