این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کاردانی در بیش از 100رشته تحصیلی، بدون آزمون در نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95 دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: برای ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون پس از باز شدن سایت ثبت‌نام ، داوطلبان ابتدا دفترچه راهنما را از سایت مرکز آزمون به آدرس ذکرشده دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در مورد رشته موردنظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دکتر مجید سلامی افزود: تمام رشته‌های بدون آزمون در این دانشگاه ازجمله رشته‌های کاربردی بوده و علاقه‌مندان به تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام اولیه به نشانی www.azmoon.org مراجعه کرده و پس از دریافت دفترچه راهنما و آشنایی با رشته‌های متعدد این دانشگاه اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی اظهارداشت: داوطلبان حداقل 24 ساعت پس از ثبت‌نام اولیه در سایت باید نسبت به ثبت‌نام نهایی خود با مراجعه به حوزه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اقدام کنند.

 سلامی یادآور شد:  داوطلبانی که در نیمسال اول سال تحصیلی 96-95 نیز در سایت ثبت‌نام نموده‌اند و تاکنون به واحد مراجعه ننموده‌اند نیز می¬توانند جهت ثبت‌نام نهایی به واحد شاهرود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار