بخشدار زیدون از افتتاح یکی از مجهزترین مراکز مایه‌کوبی و واکسیناسیون دام در این شهر خبر داد.

بهره برداری مرکز مایه‌کوبی و واکسیناسیون دام در سردشت زیدونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاهواز،سید ذبیح‌الله فرخنده زاده در مراسم افتتاح مرکز مایه‌کوبی و واکسیناسیون دام و طیور در سردشت زیدون گفت: بعد از بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی دولت تدبیر و امید با مشارکت بخش خصوصی توانسته گام‌های خوب و موثری را در ارائه خدمات به مناطق محروم بردارد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز می‌تواند همه دامداران و دامپروران را که همیشه مجبور به طی مسافت طولانی از آخرین نقطه بخش تا شهرستان بودند کمک بسزایی به این قشر زحمت‌کش کنند.

بخشدار سردشت زیدون با اشاره به این که  بیش از 60 هزار دام کوچک در بخش زیدون است تصریح کرد: این مرکز با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان توسط بخش خصوصی و بدون تسهیلات دولتی جهت رفاه حال مردم زیدون افتتاح شده است.

فرخنده زاده با اشاره به وجود 45 هزار طیور و 4 هزار دام بزرگ در منطقه افزود: در این مرکز تمام تجهیزات به‌روز  جهت واکسیناسیون دام و طیور موجود است.

وی بیان داشت: کشاورزان، دامداران و دامپروران قبل از راه‌اندازی این مرکز مجبور بودند جهت تمدید دفترچه‌های خود با طی مسافت‌های طولانی به شهرستان بهبهان مراجعه کنند اما با راه‌اندازی این مرکز دیگر نیازی به مراجعه به بهبهان نیست و کار برای این قشر راحت‌تر شده است.

بخشدار زیدون خاطرنشان کرد: تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های درونی و بخش خصوصی می‌تواند به اقتصاد مقاومتی کمک به سزایی کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.