گیلان؛

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی

300 دانش آموز دختر شهرستان های شفت و فومن به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ فرمانده سپاه ناحیه فومن با اعلام این خبر گفت: 150 دانش آموز متوسطه دوم فومن امروز با 3 دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

سرهنگ میرزا پور افزود: این دانش آموزان به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی  شلمچه، طلائیه، اروندکنار و دهلاویه بازدید می کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 300 دانش آموز فومنی در قالب 2 کاروان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده‌اند و تا پایان امسال نیز قرار است یک هزار و 50 دانش آموز دیگر هم در قالب 2 کاروان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شوند.

فرمانده سپاه شفت هم از اعزام 147 دانش آموز دختر شفتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: این دانش آموزان با 4 اتوبوس به مدت 5 روز از مناطق دهلاویه، شلمچه و طلائیه و یادمانهای شهدا بازدید خواهند کرد.

سرهنگ قاسمی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 300 دانش آموز شفتی در قالب یک کاروان با 8 اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند و قرار است تا پایان امسال 250 دانش آموز دیگر در قالب یک کاروان با 6 اتوبوس از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس دیدن کنند.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.