تبریز ؛

تاکید بر مشارکت تمام اقشار جامعه در برگزاری جشن های دهه فجر

مدیر کل صدا و سیمای مرکزآذربایجان شرقی از آمادگی صدا و سیما برای انعکاس شایسته مراسم های دهه فجر و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛لطیفی در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان گفت :جشن های سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در صورتی که با مشارکت تمام اقشار مردم در سراسر استان برگزار شود همچون همیشه از نشاط و پویایی برخوردار می شود و ما نیز آماده انعکاس شایسته این مراسم در طول دهه فجر و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن هستیم.
لطیفی  افزود : امسال بنا داریم مراسم دهه فجر در38مسجد ، 38 مدرسه و 38 محله نمونه از سراسر استان را در قالب برنامه های تلویزیونی تهیه و پخش کنیم و از هم استانی ها نیز درخواست میکنیم با معرفی مراکز و کانونهای برگزاری مراسم ها و جشنهای خاص و پرشکوه با ما همکاری کنند.
وی با اشاره به اهمیت تنویر افکار عمومی در خصوص حملات نرم دشمن افزود : امروزه هدف اصلی حملات جایگاه ولایت فقیه است و می بایست سخنرانان به گونه ای انتخاب شوند که نقش بی بدیل و حیاتی مقام معظم رهبری در هدایت و اقتدار نظام را برای مردم بیان کنند.
وی گفت : تا زمانیکه مردم خود در برگزاری جشنها داوطلب بودند شکوه و عظمت مراسم بالا بود اما با ورود مدیران به عنوان متولیان ، مراسم دهه فجر دچار برخی سیاسی کاری ها شده و از شادابی گذشته فاصله گرفته است.بنابراین باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی در میان دانش آموزان و دانشجویان مشارکت همگانی را به حداکثر برسانیم تا بتوانیم وفاداری و پایبندی مردم به نظام را منعکس کرده و البته زمینه را برای برگزاری هر چه با عظمت تر راهمپیمایی 22 بهمن فراهم کنیم.
لطیفی افزود : کار رسانه و خبر یک کار حرفه ای و تخصصی است و لازم است رویدادها را به گونه ای تنظیم و فضا را به گونه ای مهیا کنیم که بتوان در برنامه های تلویزیونی از ظرفیت حداکثری مراسم دهه فجر بهره بگیریم. آذین بندی شهرها و روستاها و آماده سازی جامعه از لحاظ فرهنگی، تشویق دانش آموزان برایانجام برنامه های ویژه دهه فجر ، دعوت از چهرههای متعهد و انقلابی برای سخنرانی ها ،فرهنگ سازی در میان مردم برای نصب پرچم ایران اسلامی در منازل و اماکنبرای برگزاری جشن ملی نقش مهمی در غنی سازی محتویات رسانه دارد.
وی با اشاره به اهمیت تنویر افکار عمومی در خصوص حملات نرم دشمن افزود : امروزه هدف اصلی حملات جایگاه ولایت فقیه است و می بایست سخنرانان به گونه ای انتخاب شوند که نقش بی بدیل و حیاتی مقام معظم رهبری در هدایت و اقتدار نظام را برای مردم بیان کنند.
حجت اسلام تقی زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز گفت : هجمه ها و توطئه ها به خصوص در فضای مجازی بسیار است و هدف اصلی آنها نیز خنثی سازی موفقیتها و ایجاد نامیدی در مردم است. بنابراین باید هدفگذاری برنامه های ما به گونه ای باشد که بتوانیم مانع از تاثیر چنین حملاتی شویم.
وی افزود : ولی فقیه مهمترین موهبت در نظام اسلامی ماست و امروزه امید اصلی ملتهای مسلمان است. به همین دلیل تبیین شان و منزلت ولی فقیه و نیز بازخوانی آرمانهای انقلاب اسلامی وشهدا باید در راس برنامه ها باشد.
حجت اسلام تقی زاده گفت : مردم از ارکان اصلی نظام هستند و حضور حداکثر آنها عامل تضمین پایداری نظام می باشد. به همین دلیل وظیفه اصلی ما زمینه سازی برای مشارکت مردم در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن است.


انتهای پیام / ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.