هفته بیستم لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه با برگزاری 7 دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیستم لیگ برتر فوتسال در حالی آغاز می شود، که در هفته های گذشته تیم های مدعی به خوبی از سد حریفان خود گذشته اند و چشم به بازی های آینده دارند و لغزش رقبا.در ادامه به بررسی بازی های هفته بیستم می پردازیم.

گیتی‌پسند اصفهان - فرش‌آرا مشهد

شاگردان رضا لک در حالی به مصاف تیم فرش آرا مشهد می روند که به صورت رسمی اولین شکست این تیم با رای کمیته استیناف در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال به ثبت رسید. در این دیدار گیتی پسند میزبان فرش آرا است و با توجه به فرم خوب هر دو تیم به نظر می رسد بازی زیبایی را شاهد باشیم. گیتی پسند با به ثمر ساندن 85 گل تا به اینجای مسابقات آمار استثنایی را به ثبت رسانده است و بازیکنان این تیم امیدوار هستند بتوانند گل زنی های خود را در خانه ادامه دهند تا به قهرمانی نزدیک تر شوند. هم اکنون این تیم با 5 امتیاز اختلاف در صدر جدول حضور دارد و امید اول قهرمانی این فصل است. فرش ارا مشهد هفته گذشته توانست تیم خوب ملی حفاری را از پیش روی بردارد و شاگردان مرتضایی با روحیه بالایی پا به میدان این مسابقه خواهند گذاشت.

تأسیسات دریایی - آذرخش بندرعباس

تیم رده چهارمی تأسیسات دریایی تهران در این هفته میزبان آذرخش بندر عباس پایین جدولی است. شاگردان وحید شمسایی هفته گذشته در یک بازی پر هیجان توانستند انتقام دیدار رفت را از دانشگاه آزاد بگیرند. و با کسب 3 برد پیاپی در بازی های گذشته چشم امید به بالای جدول مسابقات دارند. آذرخش بندرعباس از 3 دیدار گذشاه خود 4 امتیاز کسب کرده است که امتیازات می تواند بریشان بسیار پر اهمیت باشد این تیم هم اکنون با 11 امتیاز در رده 12 جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال حضور دارد.

حفاری اهواز - دانشگاه آزاد

تیم حفاری بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل بسیار رویایی، نتوانست در نیم فصل دوم مسابقات عملکرد خوبی داشته باشد و امتیازات بسیاری را از دست داده است و هم اکنون با صدر جدول 14 امتیاز اختلاف دارد و باید گفت که عملا این تیم دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد. اما می تواند در بازی های آینده با کسب امتیاز در جمع بالای جدولی ها بماند. در این هفته شاگردان علاسوند میزبان دانشگاه آزاد بحران زده هستند و امیدوارند با کسب 3 امتیاز این دیدار به روزهای خوب خود بازگردند. دانشگاه آزاد هم هفته گذشته مقابل تأسیسات با وجود بازی خوب و قابل قبولی که انجام داد، شکست خورد تا همچنان در انتهای جدول قرار داشته باشد. این تیم با 16 شکست بیشترین باخت را در کارنامه دارد و به احتمال فراوان یکی از تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول خواهد بود.

مقاومت البرز - شهرداری ساوه

البرزی ها پس از هفت دیدار که موفق به پیروزی نشده بود در دیدار هفته گذشته خود تیم طرح و توسعه را شکست داد و با کسب سه امتیاز  این دیدار اندکی در حاشیه امنیت قرار گرفت و از انتهای جدول جدا شد. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید و باید دید در دور برگشت چه نتیجه‌ای در انتظارر  این دو تیم است. شهرداری ساوه نیز در میانه جدول قرار دارد و برد یا باخت در این دیدار خیلی روی جایگاه این تیم تأثیر نمی‌گذارد.

مس سونگون - یاسین‌پیشرو قم

تیم مس در نیم فصل پوست اندازی کرد و توانست نزدیکترین تیم به صدر جدول مسابقات شود. این تیم از 3 بازی گذشته خود 9 امتیاز کسب کرده است و امیدوار است با پیروزی برابر یاسین جایگاه خود را مستحکم تر کند. این تیم با 27 گل خورده کمترین آمار را از این نظر دارد. از سوی دیگر محمدرضا حیدریان می‌تواند با متوقف کردن تیم مس کمک بزرگی به یار دیرین و همبازی سابق خود یعنی وحید شمسایی کند تا تأسیسات خود را به مس سونگون نزدیک کند. تیم یاسین‌پیشرو نیز جایگاه نسبتاً مناسبی در جدول دارد و نمی‌خواهد رتبه ششم خود را از دست دهد.

شهروند ساری -طرح و توسعه الوند

شهروند هفته گذشته شکست سنگینی مقابل دبیری تبریز متحمل شد. این تیم از ابتدای فصل جزو تیم‌های میانه جدولی بوده و روند سینوسی داشته است. شهروند ساری  با این روند به احتمال فراوان در پایان فصل نیز در میانه جدول قرار خواهد گرفت. تیم طرح و توسعه نیز از ابتدای فصل درگیر مسائل و مشکلات مالی بوده و هر چند وقت یکبار نیز به دلایل نامعلوم دست به تغییر کادرفنی خود می‌زند. این تیم اکنون با هشت امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و اگر می‌خواهد در پایان فصل جزو تیم‌‌های سقوط کننده نباشد باید از هیچ امتیازی به سادگی نگذرد.

ارژن شیراز - دبیری تبریز

دبیری تبریز بازی های سخت خود با تیم های بالای جدول را پشت سر گذاشته است و تنها بازی با گیتی پسند باقی مانده است. شاگردان افضل هفته گذشته در خانه خود شهروند ساری را در هم کوبیدند و با روحیه بالا به مصاف میزبان شیرازی خود خواهند رفت. ارژن در حالی به مصاف تیم آماده دبیری می‌رود که سه دیدار گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته و برای خروج از این بحران حداقل به دنبال یک امتیاز در این بازی خانگی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار