رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان از اجرای برنامه بازدید و بررسی وضعیت روستاها تحت عنوان دهگردشی در راستای توسعه ورزش در این شهرستان خبر داد.

اجرای برنامه دهگردشی در قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سروش پورآزاد گفت: با توجه به تاکید و توجه دولت تدبیر و امید بر اهمیت و جایگاه روستاها در توسعه کشور و همچنین تاکید وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها قوچان به عنوان اولین شهرستان خراسان رضوی شورای ورزش روستایی خود را راه اندازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان قوچان دارای جمعیت روستایی قابل توجهی است افزود : این اقشار نیاز به ورزش و شور و نشاط دارند همچنین قهرمانان بسیاری در رشته‌های مختلف ورزشی از بین همین افراد جذب خواهند شد.

پور آزاد اظهار کرد : برای بررسی مشکلات و توجه به نیاز‌ها برنامه‌ای را تحت عنوان دهگردشی با همراهی مسئولین مربوطه آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم از نیاز‌های مردم هر روستا در بخش ورزش آگاه بشویم.

رییس اداره ورزش و جوانان قوچان با اشاره به تعمير سالن روستاي كهنه فرود و تامین انشعاب گاز و اب سالن الماجق تصریح کرد : در بازدیدهای خود اعلام کرده‌ایم هر روستایی که بتواند خانه ورزش و یا سالن دهیاری در اختیار بگذارد تجهیز آن برای ورزش افراد بر عهده ما خواهد بود که در همین راستا سالن مخروبه روستاي يوسف اباد با همكاري بخشداري ، دهياري و اهالي روستا تجهيز اوليه شد.
انتهای پیام// ح خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار