استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در ساختمان آتش‌نشانی یاسوج به مقام شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو ادای احترام کرد.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون امور عمرانی و مدیرکل ستاد مدیریت بحران عصر امروز با حضور در سازمان آتش‌نشانی شهر یاسوج با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکوی تهران ادای احترام کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به فداکاری آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانان انسان‌های بزرگی هستند که با ایثار از جان، مال و ناموس مردم حفاظت می‌کنند، آنها در حادثه تاسف‌بار ساختمان پلاسکو جان خود را فدای هموطنان‌مان کردند و خود به درجه و جایگاه والای شهادت دست یافتند.

وی بیان کرد: حادثه ساختمان پلاسکوی به میدان ایثار، شهادت و از خودگذشتگی این غیور مردان تبدیل شده و نشان داد آتش‌نشانان چه انسان‌های بزرگ و فداکاری هستند.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان انسان‌های وارسته‌ای هستند و از حسن مسؤولیت‌پذیری بالایی برخودار هستند، افزود: حادثه تاسف‌بار پلاسکو هشداری به همه مسؤولان بود که نسبت به ایمن‌سازی ساختمان و مکان‌ها حساس باشند و تدابیر لازم را برای جلوگیری از چنین حوادث تلخی بیاندیشند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایستگاه‌های آتش‌نشانی به امکانات روز مجهز شوند، گفت: تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی به امکانات روز هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری برای نجات جان انسان‌ها است.

خادمی اضافه کرد: مکان‌هایی در شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که اگر نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام نشود ممکن است پلاسکوی دیگری را این بار در کهگیلویه و بویراحمد رقم بزند.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.