گالری نقش جهان میزبان نمایشگاهی از آثار چوبی شده که به دنبال ایجاد گرما در خانه‌های ما هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گالری نقش جهان که همواره با  استقبال از هنرمندان، زمینه حضور آن‌ها را در دنیای هنر فراهم کرده است، از این هفته، در جمعه 8 بهمن آثار «شهریار رحمانی» و «غزال علیزاده» را به نمایش می گذارد.

در این نمایشگاه آثار چوبی و دکوراتیوی از این زوج هنرمند وجود دارد که با عنوان شروود به نمایش گذاشته می‌شوند. لازم به ذکر است که ساخت و طراحی آثار شروود  توسط یک زوج جوان (شهریار رحمانی و غزال علیزاده) از ابتدا تا انتهای کار صورت گرفته است.

در بیانیه نمایشگاه «شروود» آمده است:

«وجود جوهره‌ای از روح طبیعت در خانه‌های امروزی ما شاید بتواند تا اندازه‌ای دنیای درون خانه‌های ما را از قطار سرسام‌آور دنیای خارج که هر روز ما را با خود به سفر می‌برد، جدا کند. «شروود» سعی دارد با به کار بردن چوب به صورت طبیعی در آثار خود، دنیای خصوصی شما را با طبیعت تلفیق کند. ایده ساخت و استفاده از چوب در ساخت این آثار به دنبال پیدا کردن راه حلی برای بازگرداندن نقاط گمشده از دنیای معاصر و پیدا کردن راهی برای همراه ساختن روح سبز طبیعت در خانه‌های خالی از گرمای امروزی ما ایجاد شد. "شروود" اعتقاد دارد: این آثار زنده هستند و پیام طبیعت را به زندگی ما خواهند رساند.»

مراسم افتتاحیه آثار «شهریار رحمانی» و «غزال علیزاده» جمعه 8 بهمن از ساعت 16 تا 20 در گالری «نقش جهان» با حضور علاقمندان هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار