رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت:تبریز 2018 در عین فرصت، تهدید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدزاده در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی گفت:این موضوع در عین حال که فرصت است، اگر زیرساخت ها آماده نشود و آمادگی کامل نداشته باشیم، به تهدید تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شعار ما تعامل و حرکت است افزود: تبریز 2018 تنها برای تبریز نیست و متعلق به کل استان و کشور است.
وی با بیان اینکه مشکلات منطقه، شهرستان و شهرهای استان در هیات رئیسه شورای اسلامی آذربایجان شرقی بررسی می شود، ادامه داد: در این بررسی ها اگر موضوعی منجر به مصوبه شود، جهت نظارت بر تصویب نهایی به استانداری ارسال می شود.
عابدازه با اشاره به موضوعات مهمی که در شوراهای اسلامی استان بسیار مورد درخواست است، گفت: موضوع اشتغال از جمله درخواست های مردمی است که به شوراها ارائه می شود.
وی با تاکید بر اینکه شوراها نزدیکترین راه ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، اظهار کرد: به همین دلیل تعداد مراجعه کننده ها به شوراهای اسلامی شهرها و روستاها بسیار زیاد است.
رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به آلودگی هوا افزود: آلودگی هوا، استان به خصوص تبریز را بطور جدی تهدید می کند و نیاز به توجه جدی همه اقشار مردم جامعه و مسئولانبرای رفع این مشکل است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری، اداره کل محیط زیست استان، اتوبوس ها، خودرو ها و خود مردم نقش بسزایی در آلودگی هوای تبریز دارند، ادامه داد: سالمندان، افراد آسیب پذیر و کودکان بیش از دیگر افراد جامعه در معرض خطر آلودگی هوا هستند.
عابدزاده با اشاره به اینکه یکی از دلایل آلودگی هوا ترافیک شهری است، اظهار کرد: حل معضل ترافیک شهری از جمله مباحث درخواستی مردم از شورای اسلامی می باشد و یکی از راهکار های حل آن زوج و فرد کردن خیابان هاست که در شواری اسلامی در حال بررسی است.
وی همچنین با اشاره به اینکه دریاچه ارومیه قلب تپنده تفریحی آذربایجان شرقی است، گفت: دولت تدبیر و امید عنایت خاصی به این موضوع دارد و اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است.
رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: اطلاع رسانی درستی از خدمات رسانی شوراها به مردم نشده و اغلب مردم از اقدامات بسیار مهمی که در استان در حال انجام است به دلیل عدم اطلاع رسانی آگاهی ندارند.
وی با اشاره به اینکه درآمدهای شهرداری ها محدود و تقلیل یافته است، اظهار کرد: 12 هزار نفر درشهرداری های استان مشغول به کار هستند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.