مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران سربیشه و بشرویه در دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛خوشایند مدیرکل فنی و حرفه ای استان در نشست خبری از افتتاح و بهره برداری مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران بشرویه و سربیشه در دهه فجر خبر داد و گفت: اعتبار در نظر گرفته شده جهت این مراکز نیز به ترتیب ۸۲۷ میلیون تومان و ۴۳۰ میلیون و 900 هزار تومان است .

وی افزود:اداره کل آموزش فنی و حرفه ای متولی آموزش های مهارتی میان سطوح تحصیلی در سطح استان است و فعالیت های خود را با هدف تربیت نیروی کار ماهر،نیمه ماهر و ارتقاء مهارت نیروی کار شاغل به انجام می رساند.

خوشایند با بیان اینکه فنی و حرفه ای در دو بخش دولتی و غیر دولتی به افراد آموزش می دهد گفت:در بخش دولتی با تعداد ۲۰ مرکز،در ده ماهه سال جاری تعداد ۳ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۷۱۷ نفر ساعت و ۱۹ هزار و ۸۷ نفر دوره آموزش دیده اند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان افزود:در مقایسه عملکرد آموزشی نفر ساعت،اداره کل فنی و حرفه ای استان در ده ماهه سال های ۹۴ و ۹۵ ،رشد ۲۶ درصدی داشته است.

وی اظهار کرد: نیاز سنجی روستایی نیز در ۱۱ شهرستان ، ۶۲ دهستان و ۱۵۹ روستا انجام شده است.

خوشایند گفت:اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در نه ماهه اول سال ۹۵ ،موفق به کسب رتبه اول عملکرد آموزشی در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای کشور شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.