وزیر کشور گفت: تصمیماتی برای افزایش بودجه آتش‌نشان‌ها در دولت مطرح شده است.

اتصال برق، علت اصلی حادثه آتش‌سوزی پلاسکو/ افزایش بودجه آتش‌نشانی در دولت مطرح شده استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه همایش فصلی خانه احزاب با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصمیماتی درباره افزایش بودجه آتش‌نشان‌ها در دولت اتخاذ شده همچنین مباحث مربوط به آتش‌نشان‌ها و تجهیزات آنها در جلسه وزارت کشور با حضور همه مسئولان مطرح شد.

وی ادامه داد: در جلسه‌ اخیر  وزارت کشور مقرر شد بنا به توصیه رئیس جمهور تمام ساختمان‌هایی که در معرض خطر هستند و شناسایی شوند و برای آنها تصمیم‌گیری صورت گیرد همچنین مقرر شد با کمک دستگاه‌های مرتبط روال این کار ادامه یابد.

وزیر کشور با اشاره به سایر محورهای این جلسه خاطرنشان کرد: تقویت بنیه آتش‌نشانی و تجهیزات آنها مورد بررسی قرار گرفت لذا با توجه به اینکه آتش‌نشانی زیرمجموعه شهرداری است مقرر شد  پس از  بررسی شهرداری پیشنهادات آنها در این زمینه ارائه شود.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت اصلی وقوع آتش‌سوزی پلاسکو چه بود تصریح کرد: اولین مسئله‌ای که در علت آتش‌سوزی شناسایی شده مشکل اتصال برق است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۲۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
جناب وزیر رسم اینه که بعد از محار آتش سوزی کارشناسان با بررسی محل نظر میدن چه جوری که هنوز آوار تخریب جمع نشده نظر رسمی دادید شما ..؟
آخرین اخبار