نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از پرداخت 38 میلیارد تومان طلب پیمانکاران در مورد راه‌آهن اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، صدیف بدری در جلسه شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه 38 میلیارد تومان طلب پیمانکاران در مورد راه‌آهن پرداخت شد اعبتارات سال 96 در مورد راه‌آهن قابل توجه است و در حال پیگیری هستیم تا در سال‌های بعد اعتبارات بیشتری در این زمینه اختصاص یابد.

وی بیان کرد: نیاز به برنامه‌ریزی منسجم در شورای اداری استان برای بررسی برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 وجود دارد تا در مورد برنامه‌های کلان استانی بحث و بررسی‌هایی با مدیران استانی انجام شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرصت‌هایی که مدیران می‌توانند از برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 استفاده کنندمی‌تواند در توسعه و پیشرفت استان بسیار موثر باشد.

بدری گفت: نسبت به ورزش استان حساسیت‌هایی ویژه‌ای وجود دارد و دغدغه‌های جوانان در این زمینه نباید بی‌توجهی کنیم.

وی عنوان کرد: مسابقات بین‌المللی والیبال که در ابتدای سال بعد در استان انجام می‌گیرد می‌تواند ظرفیت بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه استان در بحث گردشگری داشته باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال رایزنی برای انتخاب استان اردبیل به عنوان میزبان جام جهانی فوتسال هستیم در صورت تایید این مسئله اثرات اجتماعی زیادی در استان در پی خواهد داشت.

بدری با اشاره به اینکه اثرات اجتماعی ورزش در جامعه بسیار زیاد است، افزود: ورزش باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود و جوانان به ورزش علاقه زیاد دارند و باید به احساسات جوانان در این زمینه احترام بگذاریم.

وی با اشاره به اسفناک بودن حادثه پلاسکو اظهار کرد: نباید ساختمان‌های فرسوده و قدیمی در شهر به حال خود رها شود و باید با تصمیمات دقیق و سنجیده نسبت به ایمن‌سازی این مراکز سریعا اقدام شود و پلمب کردن این مراکز مشکلی را حل نمی‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.