دانش آموزان دختر شهرستان نایین به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

حامد پوربافرانی مسئول حوزه بسیج دانش آموزی نایین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با دبیرستان دخترانه شهید حسینی نائین تعداد 45 نفر از دانش آموزان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
وی در حاشیه اعزام دانش آموزان دختر نایین به اردوی راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور یک اردوی بزرگ معنوی برای آشنایی هرچه بهتر دانش آموزان با جنگ تحمیلی و رشادت های رزمندگان است.
پوربافرانی بابیان اینکه در این اردوی معنوی 45 نفر از دانش آموزان دختر عازم کربلای ایران شدند، گفت: سرزمین راهیان نور در جنوب و غرب کشور هزاران شهید در دل خود دارد.
وی با اشاره به اینکه در سرزمین راهیان نور اذن دخول از شهداء گرفت، افزود: مظلومیت و فداکاری شهداء و رزمندگان را در این سرزمین ها احساس می کنیم.
مسئول حوزه بسیج دانش آموزی نایین با اشاره به اینکه این دانش آموزان در پایه متوسطه  درآموزشگاه های اداره آموزش و پرورش نایین تحصیل می کنند به مدت سه روز در این مناطق حضور یافته و از نزدیک با مناطق عملیاتی جنوب کشور و همچنین محل شهادت شهدا و چگونگی به شهادت رسیدن آن عزیزان آشنا می شوند.
وی اضافه کرد: این عزیزان امشب وارد شهر اهواز شده و در اردوگاه شهید مسعودیان مستقر می شوند و سپس از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه، هویزه، دهلاویه بازدید می کنند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.