دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و رئیس سازمان امداد و نجات به‌منظور ارزیابی نحوه خدمات‌رسانی به هموطنان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در سیستان و بلوچستان وارد چابهار شدند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و رئیس سازمان امداد و نجات وارد چابهار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، مصطفی محمدیون دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به منظور ارزیابی شرایط و نحوه امدادرسانی به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی در استان سیستان و بلوچستان؛ صبح امروز به همراه رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر وارد چابهار شد.

مصطفی محمدیون در این‌باره گفت: با توجه به بارش‌های اخیر در کشور و شرایط حساس برخی استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان، به این استان سفر کردیم تا در جریان وضعیت استان و نحوه امدادرسانی به متاثران قرار گیریم.

وی افزود: به این منظور برای بررسی مشکلات سیل‌زدگان و کمکم به تسریع امدادرسانی‌ها از نزدیک از برخی مناطق درگیر و محصور در سیل و آب‌گرفتگی بازدید خواهیم کرد.

محمدیون با اشاره به اینکه هم اکنون شرایط و وضعیت انبارهای امدادی و تجهیزات و مواد غذایی مناسب است، عنوان کرد: در صورت نیاز به کمک بیشتر به سیل زدگان و امدادرسانی امکانات لازم فراهم خواهد شد. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار