تولیدات این روزهای سینما رو به افول رفته و امری طبیعی است و ظاهرا اکثر سینماگران منتظر برگزاری جشنواره فیلم فجر هستند اما...

تولیدات سینما در خوابی موقت/اکثر سینماگران منتظر جشنواره فیلم فجر
به گزارش خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آغاز به کار سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بسیار نزدیک است و تا امروز باید تمام نسخه های آثار راه یافته به این رویداد تحویل دبیرخانه می شد تا مورد ارریابی قرار گیرد.

در این میان نیز هستند فیلم هایی که به فستیوال فجر راه نیافتند البته مراحل پایانی فنی خود را انجام می دهند که برخی درگیر این کار شدند و برخی چون راه نیافتند بی خیال قضیه و آن را به زمان دیگری موکول کردند.
 
جدا از این تولیدات، فیلمسازانی نیز وجود دارند که فارغ از همه چیز فیلم خود را تولید می کنند که در گزارش زیر به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.

«هزار پا» ابوالحسن داوودی کماکان در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر قرار دارد که به طور قطعی زمان فیلمبرداری آن مشخص نیست.

افشین شرکت پس از سال ها دوری از مدیوم سینما دست به ساخت «نامحرم ها» زده که در مرحله پیش تولید قرار دارد و نیمه دوم فروردین 96 فیلمبرداری می شود و فعلا ساخت «یوز پلنگ» ایرانی را به علت از دست دادن فصل و پیدا نکردن بازیگر اصلی متوقف کرده است.

رهبر قنبری در تازه ترین اثر خود دست به ساخت فیلمی با عنوان «نسترن های وحشی» زده و پس از انجام مراحل پیش تولید، چند روزی می شود فیلمبرداری را آغاز کرده است.

«کافه پولنیا»ی عباس رافعی که با مشارکت ارمنستان است، فعلا ساخته نمی شود و به فصل اردیبهشت سال آینده رسید. چون حال و هوای فیلم با آن زمان همخوانی دارد.

میثم هاشمی طباء از آماده نمایش شدن «نفس های آرام» و مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر جدیدترین فیلمش با عنوان «به شیرینی فرهاد» خبر داد.

«کار کثیف» جدیدترین اثر بلند سینمایی خسرو معصومی است که فیلمبرداری آن چند روزی آغاز شده است و معصومی نیز پس از چند سال دوری از سینما مجددا در مدیوم آن قرار می گیرد.

حجت الله سیفی خبر از آماده شدن «بچه های جسور 2» تا حدود ده روز آینده، در دستور کار قرار گرفتن ساخت «یچه های جسور 3» و  نیاز به حمایت سازمان محیط زیست برای ساخت «درد مشترک» داده است.

«رقص پا» ساخته مزدک میرعابدینی و تهیه کنندگی محمد احمدی در مرحله میکس قرار دارد تا پس از آن تصمیمات نهایی برای پخش این فیلم کمدی پر بازیگر گرفته شود.

البته در  راستای ساخت فیلم سینمایی، سینماگران فراوانی پروانه ساخت دارند که اکثر آن ها ترجیح دادند سال 96 آغاز به کار کنند و برخی در سکوت خبری و تعدادی به علت عدم سرمایه کافی فعلا بیکار ماندند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار