امام جمعه سیرجان گفت: افتتاح طرح های عمرانی یادآور خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم در سال های پس از پیروزی انقلاب است.

 
خدمات بی شماری نظام اسلامی برای رفع محرومیت‌ها در جامعه
 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: بعد از پیروزی انقلاب، نظام اسلامی خدمات بی شماری را برای رفع محرومیت ها در جامعه انجام داد و کشور استقلال خود را کسب کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب ها و دشمنی های استکبار و آمریکا از ابتدا تاکنون و اقتداری که امروز داریم به مردم جهان ثابت کرد دین اسلام هم می تواند حاکمیت داشته باشد و جایگاه و قانون خوبی برای اداره کشور دارد.

وی همبستگی و اتحاد را از اصول حاکمیت نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان در هر فرصتی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی و ملت ایران بوده و هستند که این فرصت ها را ملت ایران از دشمنان با اتحاد و حضورشان و شناخت دشمن گرفته اند.

امام جمعه سیرجان همچنین با تجلیل از مقام شهدای آتش نشان افزود: مسئولان به دنبال جستجوی پیکر شهدا بودند و گرنه کار آواربرداری در چند ساعت به پایان می رسید و پیکر این شهدای فداکار برای ما و ملت ایران مهم بودند که اگر این عملیات از 9 روز هم بیشتر می شد قابل تقدیر بود نه انتقاد.

وی حاکمیت جدید آمریکا را جنجالی و یار با وفای صهیونیست ها عنوان کرد و گفت: سردمداران آمریکا هیچگاه به فکر مردم نبودند بلکه ظلم و ستم و منافع خود را بر وجدان بشریت ترجیح می دهند تا جایی که اوباما به همه قوانین و تعهدات خود پشت پا زد و رئیس جمهور فعلی هم با این روحیه و سیاست هایش آمریکا را به سمت فروپاشی می رساند.

حجت الاسلام حسینی خواستار برخورد جدی مسئولان و قوه قضاییه با توهین های حاکمیت انگلیس به ملت ایران و برجام شد و افزود: اقتدار ملت ایران و پشتیبانی از مسئولان همیشگی است و جای تامل نیست که یاوه گویی به سیاست های نظام اسلامی و ملت ایران توهین کند و باید پاسخ دندان شکن را دریافت کند.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار