در پایان مرحله اول مسابقات انتخابی تنیس روی میز بانوان منصوره رضایی از اصفهان توانست در بین هشت نفر اول قرار گرفته و به دور بعدی راه یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان که از روز چهارشنبه 6 بهمن ماه در آکادمی مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده بود پس از سه روز رقابت تنگاتنگ امروز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
این مسابقات که با حضور 17 ورزشکار برتر رنکینگ ملی و با امتیازات پایه آغاز شده بود، در پایان با معرفی نفرات برتر دور اول و اضافه شدن امتیازات پایه رنکینگ ملی به پایان رسید.
منصوره رضایی، آنا فیاضیان و حنانه امیدی تنیس‌بازان اصفهان در این رقابت‌ها بودند که در پایان مرحله اول منصوره رضایی توانست جزو هشت نفر اول قرار گیرد و به مرحله بعدی راه پیدا کند.
قرار است طبق اعلام قبلی هشت ورزشکار برتر عصر یکشنبه و صبح دوشنبه 10 و 11 بهمن ماه در یک جدول دوره‌ای به رقابت پرداخته و سپس با تعیین مقام و تخصیص امتیازات دور دوم و در مجموع امتیازات، رده‌بندی کلی اعلام تا پس از بررسی و سپس با پیشنهاد کادر مدیریتی و فنی تیم‌های ملی،  مسافران سه رویداد مهم بین‌المللی قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان پس از تأیید نهایی فدراسیون معرفی شوند.
سرداور: سیمین رضایی
کمک سرداور: پوران رحیمی
داوران: سفیه کلانتری، منیره احمدی، فاطمه سامانی، منیر امیدی‌خواه، مائده کارگر و سونا دانقیان
نمایندگان ویژه رئیس فدراسیون: عفت میربابایی، منیژه ابری و  ویدا عبدی
ناظر مسابقات: فاطمه کیوانی نایب رییس فدراسیون و سرمربی تیم‌های ملی بانوان




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.