رئیس جمعیت هلال احمر کنارک خبرداد،

امداد رسانی به 1512 سیل زده در کنارک

نیروهای امدادی این نهاد از آغاز جاری شدن سیلاب تا صبح امروز هزار و 512 نفر در قالب 301 خانوار از مردم سیل زده این شهرستان را امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، 
مراد بخش اسداللهی رئیس جمعیت هلال احمر کنارک گفت: نیروهای امدادی این نهاد از آغاز جاری شدن سیلاب  تا صبح امروز هزار و 512 نفر در قالب 301 خانوار از مردم سیل زده این شهرستان را امداد رسانی کردند.

وی اظهار داشت: همچنین در این مدت 810 نفر از مردم بخش مرکزی و زرآباد کنارک واقع در جنوب استان در قالب 162 خانوار اسکان اضطراری داده شدند و با رها سازی 33 خودرو از سیلاب 100 نفر نجات یافتند.

وی ادامه داد: 29 تیم عملیاتی در این مدت به مردم 41 روستای جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی کردند.

وی گفت: کالاهای امدادی توزیع شده در این مدت شامل 162 باب چادر امدادی، 191 تخته موکت، 631تخته پتو، 222 کیلوگرم نایلون، 56 شعله والر، 10شعله فانوس، هزار و 841 قوطی کنسرو، 4 عدد کلمن آب و 150 کیلوگرم برنج بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کنارک گفت: این مجموعه با تمام توان آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و آسیب دیدگان حوادث و سوانح احتمالی است.
 
به گفته غلامرضا اربابی مدیر کل مدیریت سیستان و بلوچستان، این بارندگی ها که خوشحالی و ایجاد شور و نشاط برای مردم و سیراب کردن زمین های تشنه این دیار را سبب شد، در 12 شهرستان جنوبی استان سیلاب، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و بروز مشکلات و خسارات در بخش های مختلف شد. 

براثر بارندگی های چند روز اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان خسارات مختلفی به تاسیسات زیربنایی شهرها و جاده های جنوبی استان وارد شده که هنوز برآورد دقیقی از میزان آن انجام نشده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار