پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در خصوص وقوع چند فقره سرقت با بیهوشی با آبمیوه مسموم به مردم هشدار داد و گفت: مردم مراقب سارقان باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در خصوص سرقت از طریق بیهوشی با آبمیوه مسموم هشدار داده و گفت: در ماههای گذشته مشاهده شده است كه برخی راننده های مسافركش پس از بیهوشی  اموالشان مورد سرقت سارقان قرار گرفته است.  
 
سرهنگ فلاح كریمی با بیان اینكه طبق بررسی ها مشخص شده است كه سارقان پس از نشستن در خودرو های عبوری و جلوه دادن خود به عنوان مسافر، با راننده طرح دوستی پیاده می كنند،افزود:این سارقان كه شگرد جدید را برای سرقت از شهروندان در پیش گرفته اند و قصد سواستفاده از شهروندان را دارند، راننده های میانسال و كهنسال را طعمه قرار داده و آن ها را  با آبمیوه ای كه حاوی مقدار زیادی داروی خواب آور است بیهوش می كنند.  
 
این مقام انتظامی با اعلام اینكه سارقان پس از بیهوشی از فرصت استفاده كرده و محتویات خودرو و جیب راننده را سرقت می كنند، بیان داشت:در یك ماه گذشته دو سارق در این رابطه دستگیر شده اند.  
 
 رییس پلیس آگاهی  استان گیلان یكی دیگر از راه های جلوگیری از این سرقت، عدم سوار كردن مسافران مشكوك در خودروهای شخصی عنوان كرده و اظهار داشت: شهروندان باید با درس گیری از این قبیل اتفاق ها، مراقب افراد بیگانه و تعارف های مواد خوراكی از سوی آن ها باشند تا طعمه سارقان قرار نگیرند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.