24 پایگاه امداد و نجات به همراه تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر لرستان در حال خدمت رسانی به در راه ماندگان محورهای مواصلاتی لرستان هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: از آغاز برف و کولاک در لرستان 265 نیروی امدادی فعالیت خود را برای کمک رسانی آغاز کرده اند  و 150 نیروی دیگر نیز در حال آماده باش و پشتیبانی هستند.

وی افزود: برای همین منظور 30 دستگاه خودروی آمبولانس، 11 خودروی کمک دار و 10 دستگاه خودروی ست نجات در اختیار پایگاه های امداد و نجات و و اکیب های سیار و  قرار دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان از تنوع خدمات امدادی صورت گرفته خبر داد و گفت: انتقال 2 خانم باردار به مراکز بیمارستانی جهت زایمان، نجات  مسافران در راه مانده ،اسکان اضطراری و تغذیه آنها در پایگاه های امداد و نجات بین شهری هلال احمر و مدارس و مساجد استان، نجات کوهنوردان؛ بخشی از خدمات صورت تیم های امدای هلال احمر از صبح امروز تا این لحظه بوده است.
 
رضایی افزود: تمامی پایگاه های امدادی ما در آمادگی کامل قرار دارند در صورت بروزهرگونه حادثه آماده انجام خدمات امدادی هستند.
 
وی گفت:  شماره 112 ندای امدای ما نیز به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات است و مردم استان می توانند در صورت بروز هر گونه حادثه بلافاصله با آن تماس بگیرند تا تیم های امدادی ما در کمترین زمان بتوانند خدمات خود را به نیازمندان ارائه دهند.

انتهای پیام/پ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.