ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع داعش در حومه دمشق و سویدا، شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه در حمله به تروریست های داعش در منطقه "قلمون" در حومه غربی دمشق، یک گروهک تروریستی 5 نفره را به هلاکت رساندند و تسلیحات آنان را مصادره کردند.

ارتش سوریه همچنین در سلسله کوه های قلمون در حومه شرقی دمشق، مقر تروریست های داعش را هدف قرار داد و یک خودروی مجهز به سلاح سنگین را منهدم کرد.

تیم مهندسی ارتش سوریه نیز 3 بمب کنار جاده‌ای در مسیر "ناصریه- تدمر" را کشف و خنثی کرد.

نیروهای سوری همچنین 10 نفر از عناصر تروریستی داعش را در  منطقه "جبل القطیعه" به هلاکت رساندند و یک خودروی حامل تروریست‌ها را نیز در منطقه "مرامل الحمرا" در بلندی های قلمون هدف قرار دادند.

در حومه سویدا نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه شماری از عناصر گروه تروریستی داعش را به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه با هدف قرار دادن محل تجمع تروریست ها در اطراف روستای "رشدیه" در شرق سویدا، 10 نفر از تروریست‌ها را به هلاکت رساند و چندین تانکر سوختی آنان را منهدم ساخت.

در درگیری تروریست‌های جبهه النصره با سایر گروه‌های مسلح و تروریستی در حومه ادلب، سرکرده نظامی گروه تروریستی "جیش المجاهدین" ملقب به "عبدالله مخزوم" به هلاکت رسید.

تروریست های جبهه النصره به شدت در منطقه "جبل الزاویه" در حومه ادلب با سایر تروریست ها به ویژه جیش المجاهدین درگیر شده اند و در حال پیشروی در این منطقه و طرد سایر گروه ها از این منطقه هستند.

گروه تروریستی احرار الشام نیز خبرهای حاکی از پیوستن جیش المجاهدین به این گروه را تکذیب کرد و پس از اصرار جبهه النصره به ادامه حملات خود در حومه ادلب، در بیانیه ای توقف درگیری میان گروه های مسلح در سوریه را خواستار شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار