نیروهای عراقی با هجوم گروه داعش به شرق استان صلاح‌الدین مقابله کردند و شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، حسن صوفی، یکی از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی در حویجه عراق اعلام کرد: نیروهای عراقی با هجوم تروریست های داعش به منطقه "تل کصیبه" در شرق صلاح‌الدین مقابله کردند و شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساندند.

نیروهای عراقی ضمن مقابله با هجوم گسترده تروریست های داعش به مراکز نظامی این منطقه،  18 تروریست را به هلاکت رساندند. همچنین در این عملیات 21 تروریست زخمی شدند.

وی افزود: گروه تروریستی داعش با افزایش حملات خود به مراکز و یگان‌های نظامی در شرق صلاح الدین سعی دارند از پیشروی نیروهای عراقی به مرکز شهر جلوگیری کنند.

به گزارش یک منبع محلی در استان صلاح الدین، مسئول نظامی تروریست های داعش ملقب به " ابو مشتاق" به همراه یکی از عناصرش در شمال شرقاط به هلاکت رسیدند.

به گفته این منبع، خودروی حامل این  تروریست در مسیری در شمال شرقاط، از سوی جنگنده های عراقی هدف قرار گرفته شد و یکی از سرکرده‌های بارز داعش در «ولایت» دجله به هلاکت رسید.

از سوی دیگر، در عملیات نیروهای عراقی برای آزادسازی مناطق غربی استان الانبار، یکی از مواضع تروریست‌های داعش در مرز عراق و سوریه هدف قرار گرفته شد.

نومان عبدالزوبعی، فرمانده لشکر هفتم ارتش عراق اعلام کرد: در حمله ائتلاف بین‌المللی به مواضع تروریست های داعش در شهر قائم واقع در مرز عراق و سوریه، 16 تروریست داعش به هلاکت رسیدند.

وی افزود: در این عملیات مواضع تروریست ها و انبارهای تسلیحاتی آنان منهدم شد.





انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار