معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اجرای ۲۳ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید محمدحسین بحرینی طوسی در نخستین همایش تحول و نوآوری سازمانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل یک مکتب و فرهنگ است و این موضوع جزء فرهنگ ایرانیان بوده است.
وی افزود: موضوع سلامت و درمان در پیشگیری و درمان از مهمترین موضوعات است چرا که سلامت جامعه شاخصه اصلی جامعه در موضوعات مختلف است و امکان پویاسازی در اقتصاد را فراهم می‌کند.
 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در اثر تحریم‌های ظالمانه کشورهای غربی علیه ایران مسئولان کشوری با چالش روبرو شدند که یکی از این چالش‌‍‌ها در حوزه دارو وتجهیزات بود که سبب شده تا با کمبود داروها و تجهیزات و گرانی روبرو  شویم که از این رو برای تغییر ساختار در این گونه‌ بحران‌ها اجرای اقتصاد مفاومتی کمک می‌کند و سبب می‌شود تا در آینده نیز کشور را واکسینه کند.
بحرینی طوسی افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی در استان ۲۳ پروژه اجرا شده است که این موارد نمونه‌ای از اقدامات انجام شده دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و بی‌شک پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی از خروج ارز و اعزام بیمار به خارج از کشور جلوگیری می‌کند.
نخستین کنفرانس ملی تحول و نوآوری سازمانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از استادان و دانشجویان از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی روزهای ششم و هفتم بهمن در تالار رازی برگزار شد.
این کنفرانس با همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه اسلامی واحد مشهد در محورهای  ارتقای بهره وری با استفاده از ظرفیت ها و مشارکت بخش خصوصی، ارتقای تاب آوری سازمانی از طریق چابک سازی ساختار منابع انسانی، بهبود مستمر فرآیندهای انجام کار، توسعه کار آفرینی در بسترهای آموزشی، توسعه گردشگری و بازاریابی خدمات، جیره بندی در نظام سلامت و صیانت از حقوق شهروندی  برگزار شد.
انتهای پیام// ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.