شهرداری شیراز از 80 طرح عمرانی در ایام دهه فجر بهره برداری می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آرش فرج‌زاده معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز در مراسم نمایشگاه تخصصی شهر زیبا که توسط سازمان همیاری شهرداری استان فارس برگزار شد، تصریح کرد: به مناسبت دهه‌مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن شهرداری شیراز از 80 طرح عمرانی بهره برداری می کند.

افزود: یکی از این طرح ها تقاطع غیرهمسطح سرداران- تخت جمشید است که به عنوان شاخص‌ترین طرح‌های افتتاحیه دهه‌فجر شهرداری شیراز با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد تومان افتتاح می شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار بیان کرد: طرح تقاطع غیرهمسطح سرداران- تخت جمشید از 5 زیر طرح شامل یک زیرگذر به طول یک کیلومتر،  یک پل بر روی محورسرداران و همچنین تقاطع و میدان است که در سطح 700 متر ساخته شده است که این تقاطع غیرهمسطح دارای یک رینگ عابر پیاده به صورت بتونی و به طول یک کیلومتر است که در کشور نمونه است.

وی ادامه داد: از دیگر طرح های عمرانی پارک بزرگ فرزانه و رحمت نیز به عنوان دو طرح بزرگ شهری، طرح بزرگ پل کابلی ولیعصر با طول 2 هزار و 50 مترمربع که در قسمت‌های مختلف دهنه 40 متری ایجاد شده و برای ابتدا و انتهای هردهنه ستون‌هایی قرارگرفته است در اختیار شهروندان شیرازی قرار می گیرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار