مشهد؛

13 بهمن ماه زمان تحویل بلیط های جشنواره فیلم فجر مشهد

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: علاقه مندان باید در روز ١٣ بهمن ماه برای دریافت اصل بلیط خود به سینمایی که انتخاب کرده اند مراجعه کنند.

بهمن ماه زمان تحویل بلیط های جشنواره فیلم فجر مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید حجت طباطبایی افزود: علاقه مندان می ‌توانند با مراجعه به پایگاه ویژه پیش ‌فروش اینترنتی بلیط سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، به نشانی cinogram.com بلیط مورد نیاز خود را خریداری کنند.
رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: فروش بلیط نیز تنها تا ساعت ١٢ ظهر روز یکشنبه ١٠ بهمن ماه ادامه خواهد یافت.
طباطبایی با بیان اینکه هر کاربر می‌تواند حداکثر در ٢ گروه نمایشی و در هر گروه برای حداکثر چهار نفر خرید نماید، افزود: با هر کد ملی فقط یک بار امکان خرید وجود دارد.
وی گفت: بعد از ثبت نام و خرید بلیط افراد باید به همراه کد بلیط خریداری شده از سایت، اصل و کپی کارت ملی خود را ( کارت ملی که شماره اش را موقع خرید به سایت اعلام کرده اند) به محل سینمایی که بلیطش را خریداری کرده اند در روز ۱۳ بهمن برده و اصل بلیط خود را دریافت نمایند .
طباطبایی افزود:  بلیط ها فقط به صاحب کد ملی با دراختیار داشتن اصل و کپی کارت ملی تحویل خواهد شد.
رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ساعت مراجعه حضوری برای دریافت بلیط به سینما متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی افزود: ٢٤ فیلم برای نمایش در مشهد در نظر گرفته شده که نمایش این فیلم ها از ١٤ بهمن تا ٢١ بهمن ادامه خواهد یافت.
چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۱ بهمن ماه در سینماهای هویزه ، آفریقا و شهید اصغرزاده برگزار می شود.
انتهای پیام// ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار