امروز برگزار شد؛

اختتامیه هفدهمین مسابقات مهارت با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی

اختتامیه هفدهمین مسابقات مهارت سازمان فنی و حرفه ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختتامیه هفدهمین مسابقات مهارت سازمان فنی و حرفه ای کشور، امروز (شنبه) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدال آوران این مسابقات در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در هفدهمین مسابقات مهارت که ورودی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت در ابوظبی نیز محسوب می شود؛ 46244 مهارت‌آموز، ثبت نام کردند که تعداد 492 نفر از آن‌ها به مرحله کشوری راه یافتند.

گفتنی است؛ تعداد شرکت کنندگان در مسابقات امسال  نسبت به سال گذشته 21 درصد رشد داشته است.

شایان ذکر است؛ در این مسابقات در مجموع  133 نفر موفق به دریافت مدال شدند که 45 نفر از آن‌ها (2 زن و 43 مرد) مدال طلا، 35 نفر(4 زن و 31 مرد) مدال نقره و 37 نفر(5 زن و 32 مرد) مدال نقره دریافت کردند.

همچنین لازم به ذکر است؛ مدال آوران کشوری مسابقات مهارت، برای شرکت در مسابقات جهانی مهارت سال 2017 که در ابوظبی برگزار می شود، سه مرحله اردو جهت آمادگی سپری می کنند. 

در اردوی مرحله اول که از 11 دی ماه تا 19 اسفند ماه سال 95 است، در این مرحله، 50درصد افراد به مرحله دوم راه پیدا می کنند.

اردوی مرحله دوم نیز در تاریخ 19 فروردین ماه تا 30 اردیبهشت سال 96 برگزار می شود که نفرات برگزیده، مجوز شرکت در اردوی تخصصی که در تاریخ 20 خرداد تا 16مهر سال 96 برگزار می شود را دریافت می کنند.

گفتنی است؛ مسابقات مهارت سال 2017 ابوظبی در 29 رشته از جمله کابینت‌سازی، طراحی فضای سبز، جواهرسازی، صافکاری خودرو، مهندسی الکترونیک، جوشکاری، فرز CNC و غیره برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار