با توجه به وضعیت جوی حاکم در اهواز رقابتهای آخرین مرحله لیگ استقامت جاده لغو شد و فدراسیون دوچرخه سواری بر اساس بهترین نتیجه تیم ها، سکو نشین ها را انتخاب کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به اینکه میزبانی اهواز در آخرین مرحله لیگ جاده و پیست، رقابت ها در رشته های پیست و تایم تریل انفرادی جاده برگزار شد اما به دلیل وضعیت جوی نامناسب اهواز، فدراسیون دوچرخه سواری تصمیم به لغو رقابت ها در بخش جاده گرفت و با توجه به نتایجی که تیم ها در طول فصل کسب کرده بودند، تیم های صدر نشین را پیروز را اعلام کرد.
 
در این میان تیم شهرداری تبریز با 1100 امتیاز اول، تیم پیشگامان کویر یزد با 1700 امتیاز دوم و تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان عنوان سومی را به دست آورد.
 
در این خصوص با محمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر پیست به میزبانی اهواز با حضور 94 رکابزن در دو مرحله برگزار شد که در نهایت تیم پیشگامان کویر یزد قهرمان لیگ برتر سال 95 شد، همچنین تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دوم شد و مس کرمان مقام سوم را از آن خود کرد.
 
وی افزود: در رقابت های لیگ برتر جاده که به میزبانی بندر ماهشهر برگزار شد، قرار بود رکابزنان در دو بخش تایم تریل انفرادی و استقامت جاده به رقابت بپردازند اما به دلیل طوفان شدید در استان خوزستان مسابقه استقامت جاده لغو شد و بر اساس نتیجه تایم تریل انفرادی رده بندی های این مرحله مشخص شد که در پایان سه مرحله لیگ برتر جاده تیم شهرداری تبریز کاپ قهرمانی را از آن خود کرد، تیم پیشگامان کویر یزد نایب قهرمان شد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان عنوان سومی را در سال 1395 به دست آورد.
 
مهدی پیشکوهی پور، مدیر عامل باشگاه پیشگامان کویر یزد در خصوص دوم شدن تمیش با توجه نتایج خوب همیشگی در رقابت های استقامت جاده، خاطر نشان کرد: فدارسیون مجبور بود که رقابت های مرحله نهایی لیگ در استقامت جاده را به دلیل وضعیت جوی نامناسب اهواز لغو کند، چاره ای غیر از این هم نبود اما با فدراسیون دوچرخه سواری مذاکره ای خواهیم داشت زیرا تیم پیشگامان کویر یزد چندین سال است که عملکرد قابل توجهی داشته است اما هم اکنون به خاطر این جریان تا حدودی عقب افتاد.
 
وی تصریح کرد: البته ما از فدراسیون خواستیم که این رقابت ها را در شرایط بهتری برگزار کند و خوشبختانه فدراسیون دوچرخه سواری این جریان را پذیرفت اما با توجه به شرایطی که پیش آمد چاره ای دیگری نماند.
 
پیشکوهی پور در خصوص رقابت هایی که تیم باشگاهی پیشگامان کویر یزد به زودی در آنها برای کسب امتیاز در سال آینده شرکت خواهد کرد عنوان کرد: طبق مکاتباتی که انجام دادیم ابتدا در تور لانکاوی مالزی شرکت خواهیم کرد و پس از آن تور بین المللی تایوان و تایلند را در پیش خواهیم داشت.  
 
ناصر هوشیار سرمربی تیم شهرداری تبریز که موفق به کسب کاپ قهرمانی در آخرین مرحله لیگ استقامت جاده شد در خصوص لغو بازی ها انتخاب قهرمان، تاکید کرد: تیم شهرداری تبریز با فاصله اندکی قهرمان آخرین مرحله از لیگ جاده شد اگرچه ما به خاطر وضعیت جوی نا مناسب اهواز موافق برگزار نشدن این مرحله از لیگ بودیم و رقابت ها نیز در بخش تایم تریل انجام شده بود. 

 
وی افزود: به هر حال رقابت ها در بخش استقامت جاده لغو شد و تیم شهرداری تبریز مقام اول را در بین تیم های باشگاهی از آن خود کرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.