مشکلات بهداشتی و درمانی تنگستان رفع می شود

نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکلات بهداشتی و درمانی تنگستان در دستور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید کمال الدین شهریاری صبح شنبه در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهدای دلوار ضمن تقدیر از خدمات انجام شده در بخش بهداشت و درمان شهرستان تنگستان، اظهار داشت: مقوله بهداشت و درمان و بهبود سلامت مردم یکی از مهم ترین مسائل حوزه انتخابیه است که به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که خدمات آنان به نوعی با سلامتی مردم منطقه در ارتباط است می‌خواهیم تا نسبت به رفع موانع و مشکلات بهداشتی شهرستان توجه بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم دشتی وتنگستان در خصوص تامین پزشک متخصص برای مرکز، تجهیز پانسیون پزشکان، تامین نیرو و اخذ مجوز برای راه‌اندازی رادیولو‍ژی، تامین نیروی بهیار مورد نیاز و تامین دستیار برای دندان‌پزشکی این مرکز قول همکاری، مساعدت و پیگیری‌های لازم چه در سطح دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و چه در سطح وزارتخانه را داد.

شهریاری ضمن تقدیر از رویکرد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و خدمات انجام گرفته در این شهر، از تلاش و زحمات دلسوزانه پرسنل و مسئولین شبکه بهداشت و درمان تنگستان در راستای ارائه خدامات بهداشتی درمانی به شهروندان قدردانی کرد و قول مساعدت‌های لازم را در برای رفع موانع ومشکلات این مرکز داد.

سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت شهر دلوار نیز ضمن تشکر ازحضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این مرکز، توضیحات لازم را درخصوص وضعیت فعلی ونحوه ارائه خدمات در این مرکز ارائه کرد.

محمد کازرونی با بیان اینکه پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت، خدمات ارائه شده در این مرکز هم به لحاظ کمی و کیفی افزایش یافته است، گفت: در حال حاضر خدمات دندان‌پزشکی برای گروه‌های هدف در این مرکز رایگان شده و هزینه ویزیت پزشک نیز بسیار پایین بوده و علاوه بر شبانه روزی بودن داروخانه مرکز، پزشکان عمومی وبهیاران نیز به‌صورت شبانه روزی به مردم خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.