فیلم آپاراتچی و منطقه ایکس اثر دو فیلم ساز گنابادی به جشنواره فیلم مریدا مکزیک راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول انجمن سینمای گناباد گفت: فیلم داستانی آپاراتچی به کارگردانی آقای حسین صادقیان به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم مریدا در کشور مکزیک راه یافت.

محمد برادران افزود:عوامل فیلم آپاراتچی را آقایان حسین صادقیان کارگردان،محمد برادران نویسنده،سجاد آهنگر مقدم تصویربردار، علی اکبر اسماعیلی تدوین و صدا گذاری تشکیل می دادند.

وی با اشاره به خلاصه فیلمنامه گفت: پیرمردی که در جوانی کارش نمایش فیلم در روستا ها بوده اکنون در کنار خیابان CD می فروشد که شهرداری از کار او جلوگیری می کند، او در خیابان ها بدنبال کار است اما موفق نمی شود و در ادامه تصمیم میگیرد دوباره به روستا ها برود و فیلم نمایش دهد غافل از اینکه با پیشرفت روستا ها دیگر کسی مایل به تماشای فیلم های قدیمی او نیست.

مسئول انجمن سینمای گناباد افزود: همچنین فیلم داستانی منطقه X به کارگردانی آقای علی اکبر اسماعیلی بعد از حضور در جشنواره بین المللی پنج قاره در کشور ونزوئلا به بخش مسابقه جشنواره فیلم مریدا در کشور مکزیک نیز راه یافت.

برادران با اشاره به خلاصه این فیلمنامه گفت: فیلم نگاهی نمادین دارد به وجود حصار هایی که فقط جلوی پرواز پرنده ها را میگیرد ولی موجودات مثل مار و عقرب بدون هیچ مشکلی از آن عبور میکنند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار