اعتبار مورد نیاز بزرگراه اهرم به برازجان فراهم می شود

فرماندار تنگستان گفت: اعتبار مورد نیاز بزرگراه اهرم به برازجان از اعتبارات ملی مصوب شده و ذیل کریدور جنوب امسال در لایحه 96 قرار گرفت.

اعتبار مورد نیاز بزرگراه اهرم به برازجان فراهم می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عادل دهدشتی با اشاره به اینکه اسکله‌های شهرستان  تنگستان در بخش دلوار نیاز به لایروبی دارد، اظهار داشت: توسعه و لایروبی اسکله‌های محمدعامری دلوار، بوالخیر و اسکله‌های صیادی در دستور کار قرار دارد و از طرفی ساماندهی موج شکن‌ها در شهرستان تنگستان مد نظر ماست که بتوانیم این موارد را توسعه و بحث تجاری‌ اسکله گمرک دلوار و بوالخیر را با قدرت تمام ادامه دهیم.

فرماندار تنگستان با بیان این‌که اختصاص این اعتبارات در تاریخ تنگستان اگر بی‌سابقه نبوده، کم‌سابقه است، افزود: درخصوص مشکل ارتباطی اینترنت در بخش دلوار، پیگیری‌هایی با مخابرات استان بوشهر صورت گرفته و قول داده‌اند در آینده نزدیک دستگاه مورد نظر نصب و مشکل اینترنت این بخش برطرف شود.

وی با اشاره به مشکلات اهالی روستاهای جنوبی شهرستان تنگستان برای ساخت و ساز عنوان کرد: یکی از دغدغه و مشکلات روستاهای جنوبی بخش دلوار، ساخت وساز در محدوده طرح هادی روستایی این روستاها، بواسطه حضور پارس شمالی بود که با پیگیری‌هایی که صورت گرفت این محدودیت‌ها برداشته شده است.

دهدشتی به فرسودگی خطوط انتقال آب در شهرستان تنگستان اشاره کرد و گفت: با توجه به فرسودگی، باید 60 تا 70 کیلومتر این خطوط بازسازی شود و انتظار داریم در حوزه تامین آب در بخش دلوار عملیات اجرایی احداث آب شیرین کن بخش دلوار به زودی آغاز شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.