شهرکرد؛

مسابقات انتخابی هنرهای فردی در شهرکرد

مسابقات انتخابی هنرهای فردی با معرفی نفرات برتر در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسابقات انتخابی هنرهای فردی ورزش زورخانه ای استان چهارمحال و بختیاری روز گذشته جمعه 8 بهمن و با شرکت 80 باستانی کار در سالن تختی شهرکرد برگزار شد.

در این مسابقات 14 تیم از سراسر استان در ماده های سنگ، کباده، چرخ تیز، چرخ چمنی، میل سنگین و میل بازی و با هدف شناسایی استعدادهای ورزشکاران و انتخاب نفرات برتر برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور در کرمانشاه با هم رقابت کردند.

در ماده سنگ، اکبر حیدری در وزن منفی 90 کیلوگرم و غلامرضا حیدری در وزن مثبت 90 کیلوگرم از شهرکرد به مقام اول رسیدند.

در ماده کباده نیز سید مرتضی درخشنده در وزن مثبت 90 کیلوگرم و سید عباس حسینی در وزن منفی 90 کیلوگرم از فرخشهر اول شدند.

در ماده چرخ تیز، حامد امیدی در وزن مثبت 90 کیلوگرم از شهر کیان و علی اکبر حیدری در وزن منفی 90 کیلوگرم از شهرکرد و در ماده چرخ چمنی سید جلال صالحی در وزن منفی 90 کیلوگرم از فرخشهر بر سکوی نخست ایستادند.

در ادامه این مسابقات در ماده میل سنگین، امین مهری در وزن مثبت 90 کیلوگرم از فرخشهر و رضا خداوردی در وزن منفی 90 کیلوگرم از طاقانک، در میل بازی رحمت الله صفار در وزن مثبت 90 کیلوگرم از شهرکرد، در سه میل بازی جلیل حاتمی در وزن منفی 90 کیلوگرم از بروجن، در دو میل بازی نیز حسین کیوانی از هفشجان و در چهار میل بازی نیز بهنام مقیمی در وزن منفی 90 کیلوگرم از بلداجی به مقام اول رسیدند.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار