معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ما در سپاه هر روز با ماموریت‌های جدید مواجه‌ایم و باید قدرت سازماندهی و انعطاف داشته باشیم.

ما در سپاه پاسداران هر روز با ماموریت‌های جدید مواجه‌ایم/ سپاه باید دارای قدرت علمی باشدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ جمال‌الدین آبرومند معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران صبح امروز 9 بهمن ماه در جشنواره سراسری امام علی(ع) که در سالن همایش‌ های مجمتع فتح‌المبین برگزار شد با اشاره به اینکه سپاه باید دارای یک نهاد دانش بنیاد تبدیل شود اظهار داشت: ما در سپاه هر روز با ماموریت‌های جدید مواجه‌ایم و باید در همین زمینه قدرت سازماندهی و انعطاف داشته باشیم.

وی افزود: ما باید در هر زمینه، حرف جدید برای گفتن داشته باشیم. سپاه باید بتواند از قدرت علمی برخوردار باشد تا هم الگو شود و هم وظیفه و ماموریت خود را انجام دهد. باید بتوانیم الگوهای قابل دسترس در کشور و جهان اسلام و کل جهان را ارائه دهیم.

سردار آبرومند تصریح کرد: سپاه باید دارای قدرت علمی باشد. کپی کردن و از روی دست دیگری نوشتن را علم نمی‌گویند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه رویکرد ما در حوزه دانش بنیانی، تقویت و رشد علمی و هوشمندی و یادگیری است گفت: باید شعارِ همه ببینند و همه فکر و همه عمل کنند محقق شود. دیدن بدان معناست که کاملا به محیط اشراف داشته باشیم و بتوانیم رویکرد دشمن را بشناسیم و از ابراز و ادوات آنها مطلع باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: اینکه همه سپاه باید فکر کنند دلیل این است که ما تنوع وسیع ماموریتی داریم و باید همه سپاه از جمله رأس و مجموعه‌های آنان فکر کنند لازم است که هر کس کار می‌کند به فکر و اندیشه بپردازد.

سردار آبرومند تاکید کرد: انتظارت ما از خانواده‌های دانش و پژوهش این است که اندیشه‌ورزی ودانش و پژوهش را در سپاه پاسداران تقویت کنند و دانش ضمنی سپاه را به دانش سریع تبدیل کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه خاطر نشان کرد: ما در سپاه تجربه‌های زیادی داریم و می‌توانیم از آن ها برای تحقق اهداف خود استفاده و دانش را به دکتری، رویکردها و متون‌های آموزشی تبدیل کنیم که این موضوع از طریق شبکه‌های دانش‌ورزی واندیشه‌ورزی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار