پروازهای صبح یکشنبه فرودگاه شهدای ایلام از مبدا تهران به مقصد ایلام و بالعکس به علت نامساعد بودن شرایط جوی لغو شد.

لغو پروازهای صبح فرودگاه ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،معاون مدیرکل فرودگاه شهدای ایلام گفت: پروازهای صبح امروز شرکت هواپیمایی آسمان مسیر رفت و برگشت تهران - ایلام و بالعکس به سبب وضعیت نامساعد جوی و عدم امکان برای نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه بدلیل بارش سنگین برف در 2 روز گذشته برای سومین روز متوالی لغو شد.

محمد جواد یگانه در خصوص پروازهای بعد از ظهر فرودگاه  شهدا افزود: فرودگاه  شهدای ایلام در نوبت بعد ازظهر نیز 2 پرواز از مبدا تهران به مقصد ایلام و بالعکس دارد که هنوز در خصوص انجام یا لغو آنها تصمیمی گرفته نشده است.

سه پرواز روز جمعه و چهار پرواز روز شنبه این فرودگاه از مبدا تهران به مقصد ایلام نیز بدلیل بارش برف و نامساعد بودن هوا لغو شده بود.

براساس اعلام پلیس راه استان همه جاده های ارتباطی باز و تردد در آنها در حال انجام است ولی در جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر بدلیل یخ زدگی سطح راه ها تردد فقط با زنجیر چرخ انجام می شود و ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این مسیرها جلوگیری می کنند.

براساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان ایلام، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرهای ایلام، ایوان، ملکشاهی، چرداول و بخش های میمه، چوار و کارزان امروز یکشنبه برای دومین روز متوالی تعطیل است ولی فعالیت دیگر مقاطع تحصیلی این مناطق با یک ساعت تاخیر شروع می شود.
 
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.