همامی گفت: خوشبختانه پس از مدت ها دوری از میادین توانستم برای تیمم به میدان بروم،خدا را شکر از عملکردم در این مسابقه رضایت کامل دارم.

مسعود همامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد نتیجه تساوی تیم سیاه جامگان مقابل فولادخوزستان بیان داشت:بازی خوب و تماشاگر پسندی را از هر دو تیم شاهد بودیم و در روزی که به راحتی می توانستیم فولاد را در اهواز شکست دهیم، اما با بدشانسی مواجه شدیم، در پایان با تساوی زمین مسابقه را ترک کردیم.

وی درباره عملکردش در این مسابقه گفت: خوشبختانه پس از مدت ها دوری از میادین توانستم برای تیمم به میدان بروم،خدا را شکر از عملکردم در این مسابقه رضایت کامل دارم.

همامی درباره داوری این دیدار تصریح کرد: درباره داوری صحبت نکنم بهتر است.

دروازه بان تیم سیاه جامگان درمورد هیاهوی ترک زمین از سوی بازیکنان سیاه جامگان در حین مسابقه گفت: اگر من هم جای خداداد بودم چنین کاری را انجام می دادم. واقعا برای هواداران خوزستانی متاسفم که در حین مسابقه به سمت خداداد عزیزی سنگ پرتاب کردند و از همه بدتر پس از اینکه داور مسابقه رای به وتو پنالتی داد،تماشاگران خشمگین اهوازی شروع به شکستن صندلی ورزشگاه غدیر کردند.

وی درباره پیش بینی اش از آینده سیاه جامگان اظهار کرد: با این نفرات جدیدی که در فصل نقل و انتقالات جذب کردیم،به آینده تیم سیاه جامگان امیدوارم و مطمئن باشید با توجه به بازی های درخشانی که تیم ما در نیمه فصل دوم لیگ شانزدهم ارائه داده است، پتانسیل قرار گرفتن در بین تیم های بالانشین لیگ برتر را داریم.

همامی در پایان با اشاره به بازی سخت این تیم مقابل گسترش فولاد تصریح کرد: هیچ وقت بازی آسانی در لیگ وجود ندارد، چون همیشه تیم‌ها با تدابیر خاصی جلوی ما بازی می‌کنند. در این میان گسترش فولاد در آخرین بازی خودش نشان داد، خیلی بالاتر و بهتر از جایگاه خودش در جدول است. گسترش شروع خوبی نداشت اما الان چند هفته است که خیلی خوب کار می‌کند. البته سیاه جامگان همیشه برای برد به میدان می‌رود، در مشهد هم دنبال چیزی غیر از این نیستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار