به گزارش
گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه حضور زنان توانمند، به حوزه روابط عمومی کشور رونق چشمگیری بخشیده است. هر روز تعداد بیشتری از کارگزاران زن روابط عمومی در مقامها و سمتهای مختلف به فعالیت پرداخته و یا رهبری و مدیریت سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی را بر عهده میگیرند. این گرایش جهانی با شرکت گسترده زنان در فعالیتهای علمی و تخصصی، همگی بیانگر کارآیی و نقش پر رنگ زنان در عرصههای مختلف است.
دبیرخانه دائمی کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران در نظر دارد با همکاری و مشارکت سازمانها و انجمنهای علمی و تخصصی، دومین همایش ملی زن و روابط عمومی را در بهار 1396 برگزار نماید.
* فراخوان مقاله: محورهای اصلی همایش
کمیته علمی همایش از تمامی اساتید، پژوهشگران، محققان و کارشناسان دعوت می نماید تا مقالات خود را در زمینههای موضوعی همایش، به نشانی دبیرخانه ارسال کنند:
آسیبشناسی روابط عمومیها از دیدگاه کارگزاران زن
جایگاه و منزلت زنان در روابط عمومی؛ رویکردها و دستاوردها
مدیریت زنان در روابط عمومی؛ رویکردی استراتژیک
اخلاق حرفهای در حوزه روابط عمومی
بررسی فعالیتهای زنان در عرصه روابط عمومی
شیوههای مؤثر در توانمندسازی زنان و اشتغال آنان در روابط عمومی
راهکارهای حضور مؤثر زنان در عرصه فعالیتهای روابط عمومی
فرصتها و چالشهای مدیران و کارشناسان زن روابط عمومی در فضای آنلاین
* نحوه ارائه خلاصهها و مقالات
مقالاتی که قبلا انتشار یافته و یا در همایش دیگری ارایه، پذیرفته نمیشود.
ذکر دقیق منابع و مآخذ مورد استفاده برای تدوین مقاله الزامی است.
خلاصه مقالات باید حدودا 400 کلمهای (به فارسی و انگلیسی) و اصل مقالات حداکثر 15 صفحه باشد.
مهلت ارسال خلاصه مقالات حداکثر تا تاریخ 15 اسفند 1395 اعلام شده است.
مقالات بایستی در نرمافزار Office Word با فونت Nazanin اندازه 14 پوینت تایپ و بر روی لوح فشرده به دبیرخانه ارسال شود.
* برنامههای همایش
ارائه مقاله در جلسات عمومی و نشستهای تخصصی
طرح تجارب کارگزاران زن روابط عمومی سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی به صورت موردکاوی
برگزاری کارگاههای آموزشی و توانافزایی در زمینه روابط عمومی
تقدیر از برگزیدگان و برترین کارگزاران زن روابط عمومی
تهیه بانک جامع اطلاعات کارگزاران زن روابط عمومی
انتهای پیام/