تخصیص نیافتن اعتبارات در روند احداث پروژه راه‌آهن ارومیه را مختل کرد.

عدم تخصیص اعتبارات دراحداث پروژه راه آهن به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به روند اجرای پروژه راه‌آهن ارومیه پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه به سبب برنامه‌ریزی‌های نادرست روند اجرای این پروژه با اختلال همراه است.

سید هادی بهادری گفت: با توجه به اینکه از سوی دولت برای افتتاح پروژه راه آهن ارومیه در اردیبهشت سال 96 قول داده شده است اما وضعیت موجود آن را نشان نمی‌دهد.

وی افزود: نامناسب بودن هوا از یک سوی و اختلال در برنامه‌ریزها از سوی دیگر سبب شده است تا روند اجرای پروژه راه‌آهن ارومیه به کندی صورت گیرد.

بهادری با بیان اینکه بر تسریع در اجرای پروژه راه آهن ارومیه تذکراتی به مسئولان و مجری اصلی پروژه داده شد خاطرنشان کرد: نبود اختیارات کافی از سوی مسئولان استانی در برخی از تصمیم‌گیرها سبب شده است زمان از دست برود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای اینکه اجرای پروژه راه‌آهن ارومیه سرعت بگیرد باید یک سری اختیارات به مجریان استانی داده شود چرا که اکنون برای جزئی‌ترین موضوع باید منتظر تأییدیه از تهران بود.

وی گفت: اخیراً برای اجرای پروژه راه‌آهن ارومیه 165 میلیارد ریال اعتبار تصویب شده بود اما تا چند روز قبل هنوز تخصیص نیافته است.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.