کرمانشاه؛

دستگیری زورگیران جوان در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری دو خواهر و يک پسر 17 ساله خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری دو خواهر و يک پسر 17 ساله خبر داد و گفت: اين سه نوجوان در پوشش مسافر، اقدام به زورگيری از رانندگان مسافربر شخصی می‌کردند.

سرهنگ رضا شيرزادی اظهار کرد: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوريتهای پليسی 110 مبنی بر يک مورد زورگيری در خيابان حافظيه، مراتب در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت و اکيپی از ماموران کلانتری 20 حافظيه به محل اعزام شدند.

اين مقام انتظامی تصريح کرد: ماموران در محل مشاهده کردند که راننده يک دستگاه سواری پيکان با دو دختر و يک پسر نوجوان در حال درگيری هستند، لذا در اين راستا بدون فوت وقت سه نفر مهاجم که حدودا 17 ساله بودند توسط پليس دستگير شدند.

شيرزادی گفت: طبق اظهارات راننده، سارقان نوجوان در مرکز شهر به عنوان مسافر سوار خودروی وی شده بودند و پس از طی مسافتی با تغيير مسير و کشاندن وی به جای خلوت، قصد اخاذی و زورگيری داشتند که با آنها درگير می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اينکه دو دختر دستگير شده با يکديگر خواهر هستند و پيش از اين نيز سابقه سرقت داشته‌اند، تصريح کرد: در اين زمينه پرونده‌ای تشکيل و متهمان جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضایی شدند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.