کرمانشاه؛

تداوم بارش ها راه های روستایی مجدد مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مسدود شدن مجدد راه 260 روستای استان در پی تداوم بارش‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بهمن خسروانی گفت: خوشبختانه از اواخر هفته گذشته تا به امروز بارش فراوان نزولات آسمانی را شاهد هستیم.

وی افزود: در پی این بارش‌ها روز گذشته راه 886 روستا مسدود شد که با همت نیروهای راهداری راه بیشتر آنها تا پایان وقت روز گذشته بازگشایی شد، اما در پی تداوم بارش‌ها مجددا راه 260 روستا در سطح استان بسته شد که تلاش ما این است تا پایان وقت امروز راه همگی آنها بازگشایی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز است، گفت: در حال حاضر مشکلی در این راه‌ها نیست و ترافیک نیز در این مسیرها روان است.

خسروانی تصریح کرد: در گردنه‌های استان به ویژه "مله ماس"، "بیدسرخ"، "مرصاد" و "قلاجه" هم اکنون شاهد کولاک هستیم و در این محورها تردد تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی افزود: عوامل راهداری 72 ساعت است بصورت پیوسته و شبانه‌روزی در راه‌های استان مستقر هستند تا مسدود شدن راه یا مسیری مشکلی برای شهروندان ایجاد نکند.

خسروانی از ارتفاع 1.5 تا دو متری برف در برخی مناطق استان خبر داد و اظهار کرد: بارش‌های این سامانه طی سالهای اخیر در استان بی سابقه بوده و در برخی نقاط از جمله سه راهی "شهدا" به سمت "هانی گرمله" در شهرستان پاوه شاهد ارتفاع 1.5 تا دو متری برف هستیم.

وی افزود: در سایر نقاط استان نیز به طور متوسط نیم متر برف را داریم و امیدواریم این بارش‌ها و این برکت برای مردم استان تدوام یابد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.