رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: همچنان کولاک و برف شدید محور اسالم - خلخال را در برگرفته است و تردد در این محور فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ سرهنگ سیدحجت فتاحی در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر کولاک و برف شدید محور اسالم - خلخال را در برگرفته و امکان تردد فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است و از همشهریان و مسافران تقاضا داریم که در صورت ضروری نبودن سفر از تردد در محور اسالم - خلخال خودداری کنند.

وی با اشاره به این‌که از دیروز برف و کولاک شدید محور اسالم - خلخال را در برگرفته است، افزود: در این زمینه به بیش از 85 خودروی گرفتار شده در برف و کولاک خدمات‌رسانی شده و انتظار می‌رود رانندگانی که قصد تردد از مسیر محور اسالم - خلخال را دارند خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: پلیس راه استان اردبیل هم‌اکنون در آمادگی کامل به سر می‌برد تا خدمات‌رسانی خود در محورهای مواصلاتی را به خوبی انجام دهد، چرا که ایمن‌سازی جاده‌ها و خدمات‌رسانی به رانندگان یکی از اولویتهای اساسی است که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

سرهنگ فتاحی بیان کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی کوهستانی و اصلی استان اردبیل میسر است و تنها در محور اسالم - خلخال تردد باید با زنجیرچرخ همراه باشد و در بقیه جاده‌های اردبیل نیز نیاز است که رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد هیچ حادثه ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.